Bra och rejäl restaurang i Göteborg

Lovisaleonora

Trådstartare
På fredag (nästa vecka) bär det av till Göteborg för att rekreera själen på Upper House.

Nu vill jag gärna ha tips på bra restauranger med vällagad, okonstig mat i rikets näst största stad. Inga korsade bönor och duktiga såser utan god och rejäl mat helst utan för mycket krusiduller. Jag äter gärna fisk, sällskapet aldrig någonsinihelalivet. Typ.

Vad tycker ni är vettigt foderalternativ vid middagstid en fredag i Göteborg?
 
På fredag (nästa vecka) bär det av till Göteborg för att rekreera själen på Upper House.

Nu vill jag gärna ha tips på bra restauranger med vällagad, okonstig mat i rikets näst största stad. Inga korsade bönor och duktiga såser utan god och rejäl mat helst utan för mycket krusiduller. Jag äter gärna fisk, sällskapet aldrig någonsinihelalivet. Typ.

Vad tycker ni är vettigt foderalternativ vid middagstid en fredag i Göteborg?


restaurang Kometen har bra husmanskost tycker jag både kött och fisk på menyn.
 
På fredag (nästa vecka) bär det av till Göteborg för att rekreera själen på Upper House.

Nu vill jag gärna ha tips på bra restauranger med vällagad, okonstig mat i rikets näst största stad. Inga korsade bönor och duktiga såser utan god och rejäl mat helst utan för mycket krusiduller. Jag äter gärna fisk, sällskapet aldrig någonsinihelalivet. Typ.

Vad tycker ni är vettigt foderalternativ vid middagstid en fredag i Göteborg?

Jag och syrran käkade på Humm häromveckan. Väldigt nöjda!
 
Funkar ingen av in-house restaurangerna? Tänker att både Heaven23 och Upper House själva har rätt så schysst meny. Ristoria är en italiensk restaurang, men den är ju väldigt svensk ändå.

Nu var det ett tags sedan jag var i Göteborgs krogvärd, men vill man sa sig utanför GT-bubblan så har Dinner22 alltid haft ett lyckats koncept och det ligger ju dessutom nära Gothia Towers. Restaurang Familjen ligger inte heller jättelångt ifrån och är bra.

Orkar man ta sig en bit är ju alltid värdshuset i Långedrag riktigt lyckat. Inte den billigaste maten, men antagligen en av den bästa maten.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp