Bra ridbyxor?

Hanna675

Trådstartare
Halloj, är ute på jakt efter ett par vita tävlings ridbyxor. Dem ska inte vara helskodda.
Känner mig rätt så lost bland alla olika märken. Vill samtidigt ha ett par med bra kvalité men de behöver gärna inte kosta skjortan😅 Så det jag undrade är väll bara om jag skulle kunna få några tips och tankar. Kanske även om någon skulle råka ha ett par i storlek 34 och fint skick som är till salu?
 
Köpte ett par bocaj med fejkskinn på, för att jag älskar modellen och har dem i svart sedan innan. Hade jag köpt nya idag hade jag köpt crw Hahn.
 

Liknande trådar

Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
356
Senast: Fideli
·
Utrustning Jag är ute efter ett par ridbyxor som faktiskt håller. Älskar Maya Delorez Function tights men för mig slits sömmen på insidan av benen...
2
Svar
25
· Visningar
1 907
Senast: Habina
·
Utrustning Då jag är less på att mina ridbyxor är en påse baki rumpan ( helskodda) så önskade jag mig ett par i julklapp som ser ut som jeans...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: Lager
·
Utrustning Jag har råkat köpa flera par ridbyxor med glittriga stenar som dekoration på olika ställen. De är av olika märken, men alla tappar...
Svar
4
· Visningar
751
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp