Bukefalos 28 år!

Bra ridbyxor!

A

anna210

Vill ha tips på helskodda ridbyxor som har sidofickor.
Undrar speciellt om det är någon som har Pikeur Mondega eller Jacson Samos... :)
Vad ska man satsa på? Vill helst inte ha med superhög midja som det är på rätt många ridbyxor...
 
Mountain horse Isolde helskodda har en ficka med dragkedja på högra sidan.
tycker dom är skitbra, men tyvärr ngt höga i midjan.
 
Ingdams har jätte sköna helskodda ridbyxor med en sido ficka på höger sida. De är lika mjuka och sköna hur många gånger man än tvättar dem :love:
 
Pikeurs är underbara! :love: Jag använder nästan bara sådana nu och när jag köper nya är det alltid Pikeur. :)
 
Håller Pikeur bra?
Funderar på ett par pikeur Mondega som ju är otroligt snygga och tyvärr lite dyra :p
Det är väl något microfibermaterial?
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har i många år använt effax läderbalsam när jag har smörjt sadeln och varit nöjd. Men nu vill jag ha något annat. Tycker inte den är...
Svar
11
· Visningar
306
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: Fiorano
·
Utrustning Är det stört omöjligt att hitta nya vita ridbyxor med lite högre midja och som inte har silikonskoning? Exakt alla ridbyxor verkar ha...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
824
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp