JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bra ritter i årets gymnasie-DM
Moderator
Forumet medlemmar
Bukefalos Men jösses det blir ju bara värre och värre denna soppan. Jag var lite engagerad i början men när lilltrollet började vara otrevlig och...
Tissla
Fredag kl 23:54
Roliga saker som barn säger
Småbarn Var i ett fint naturområde med barnet och min kompis.
Barnet: Det är så fint här! Det är bra, då har du någonstans att åka när du är...
cambodia
Igår kl 22:59
Svar: 1 203
Visningar: 185 949
Barn
Morgonrutiner
Övr. Barn Hoppar in här med ett : Gud vad morgonrutinerna funkar bättre när jag får gå upp själv utan att barnet vaknar! Göra mig helt klar, fixa...
Johanna1988
Igår kl 21:25
Svar: 37
Visningar: 2 461
Barn
Valp 2026
Övr. Hund Jag la ju upp för några månader sedan att min tik var dräktig 😍
Hon fick sedermera en stor kull på 12 valpar. Vi skulle inte behålla...
Zoya
Igår kl 23:33
Svar: 229
Visningar: 17 083
Hund
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund Jag tror att det sticker i ögonen på en del instruktörer att man inte har dyngpli på en unghund, särkilt om den är av lite större...
Irrbloss
Igår kl 20:54
Svar: 1 798
Visningar: 104 517
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Elektriker söker jobb. Hej jag är en katt på snart 5 jordsnurr. Jag är blivande Elektriker och undrar om nån behöver en lärling. Jag är...
Krålus
Igår kl 21:23
Svar: 1 902
Visningar: 110 720
Katt
Stegrat kalcium
Katthälsa Om sjukhuset inte vill förlora en patient så går det. Inte alltid, men ibland. Jag har varit med om större matchningar än så, men det...
Malibu_Stacy
Igår kl 20:50
Svar: 32
Visningar: 1 470
Katt