Bra ryktborste

Septicemia

Trådstartare
Var kan man köpe en riktigt bra ryktborste som är lagom stor, tät och ganska mjuk?
Min älskade borste börjar bli lite utsliten :cry: och nu är jag på jakt efter en ny...

Sv: Bra ryktborste

Jag har en från Borstiq Farm som jag älskar! Den är tät, lagom stor, en "kant" runt med grövre strån och i mitten är det tagel som är mjukare. Tycker att den är superbra och ganska billig, 120 kr har jag betalat för den.

Sv: Bra ryktborste

700211.jpg

En sån med blandborst natur/syntet hår, har jag 125kr kostar den och hästen blir blank o fin. finns på dom flesta affärer..

Liknande trådar

Utrustning Tyglar är en sån där grej jag tycker är svårt att köpa online men jag önskar tips på vad jag ska kolla efter. Mina önskemål är främst...
Svar
12
· Visningar
554
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
699
Senast: Honey07
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 837
Senast: Edla
·
Hästvård Funderingar!!! Vi har ett Welsh Mountain sto hos oss på lån men som vi snart ska köpa. En ljuvlig liten individ som vi haft sedan... 2
Svar
26
· Visningar
1 946
Senast: Cambrie
·

Allmänt, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Tjockistråden 4
  • Vi som är själva på midsommar

Barn

Hund