Bra säkerhetsväst

_Runaway_

Trådstartare
Har ni tips på en säker och bekväm säkerhetsväst för ett bra pris? Har en traditionell blå/grönrutig från Mountain horse just nu, men den är så hård och obekväm så man får ju panik med den på sig! :crazy: Har sett nån blå, eller var den grå..? som jag har hört ska vara väldigt mjuk och skön, men ändå säker och bra. Någon som har något hett tips?

Sv: Bra säkerhetsväst

Dragkedja fram är i alla fall ingen höjdare. Vilken säkerhetsklass(?) vill du ha?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på bra säkerhetsvästar, vill gärna ha en bekväm väst men jag vet inte riktigt vilka västar som ändå är någorlunda...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: __sofia__
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 337
Senast: LiviaFilippa
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 200
Senast: valy
·
Utrustning Jag är ute efter nya ridstövlar, och har följande kravlista: mjuka i skaftet dragkedja (jag har skadat foten och kan inte komma ner i...
Svar
19
· Visningar
3 597
Senast: Eamene
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tratt och vattenskål
  • Senast tagna bilden XVI
  • Valp 2025