Fille

Trådstartare
Jag behöver bra skor att gå i men jag vill helst inte att de kostar massor, kanske max 700kr eller runt där. Gärna rejäla gympaskor, kanske vattentäta, som finns i stora storlekar (har runt 43 i storlek).
vad har ni för tips åt mig?
 
Jag går i löparskor. Eftersom jag går på grusväg och i skog mestadels gillar jag door to door varianter, kallas ibland door to trail eller bara trail. De fungerar på nästan alla underlag och blir inte för mjuka när underlaget inte är asfalt utan ger bra dämpning hela vägen. Flera finns som gt, dvs. med goretex som ger vattentäta skor. Mina fötter passar i asics men vad som passar är ju individuellt. Många ställen rear för fullt nu så även skor med högre normalpris går att få till riktigt bra priser nu.
 
Jag behöver bra skor att gå i men jag vill helst inte att de kostar massor, kanske max 700kr eller runt där. Gärna rejäla gympaskor, kanske vattentäta, som finns i stora storlekar (har runt 43 i storlek).
vad har ni för tips åt mig?
Jag har jättesvårt att hitta skor som jag inte får ont av, men jag älskar Skechers. Dom brukar kosta runt en tusing, men jag har hittat mycket billigare på rea flera gånger och BonPrix brukar ha väldigt bra priser på Skechers. Vet inte om det finns vattentäta, men storlek 43 finns.
 
Hikingskor från ex Salomon, Haglöf mm. Prislappen är egentligen högre men leta på Stadium outlet, XXL (som ju har mkt rea nu) och dylikt så borde du kunna hitta. Glöm ej impregnera, så håller du dem vattentäta.
 
Jag brukar passa på när det är rea eller på outlet. Mina fötter gillar Salomon så köper oftast dem.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Någon som vet om det finns någon smartklocka som bara har några få funktioner? Det jag mest behöver är sömn och stressnivå. Puls och...
2
Svar
30
· Visningar
1 554
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har fått problem med fötterna. Det första är att de blir otrolig varma i skor, på ett sätt som känns obehagligt. Även i skor som ska...
2
Svar
26
· Visningar
1 317
Senast: Tassa
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya höst/vinterstövlar att ha till vardags. Jag skulle vilja ha ett par i stil med Dubarry (fast gärna billigare!), har...
Svar
1
· Visningar
601
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 509
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp