Bra slogan?

Barnardo

Trådstartare
Jag håller på att jobba med mitt företag, som håller på med hästuthyrning. Skulle behöva hjälp med en simpel, men stilfull slogan!

företaget är inriktat på den lite äldre generationen, ca 20 års ålder och uppåt. vi är inriktade på de som verkligen kan riktig hästhållning och som är duktiga ryttare. Vi har mest hästar till uthyrningen, men även ett antal d-ponnyer, som är av de grövre slaget, så att de även kan bära vuxna ryttare..

om någon kan hjälpa till med en bra slogan så är jag väldigt tacksam!!! OBS! detta är inget riktigt företag, det är bara en skoluppgift!!! :)
 
nja.. lite för kort, men det är en bra början :)

någon annan som kanske har någon bra idé?? :bow:
 
Hästar som kan -- för dig som kan häst

alt:
du som kan häst -- vi har hästar som kan
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 219
Senast: sorbifolia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 075
Senast: Magiana
·
Gnägg Vet absolut inte under vilken rubrik jag ska lägga denna tråd, har försökt läsa på men det var inte helt lätt, hoppas att det funkar så...
Svar
19
· Visningar
1 930
Senast: hoppeloppe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så blev det äntligen dags för höstens ridweekend som jag sett fram emot med spänning! Jag skulle åka till ett ställe jag aldrig varit på...
Svar
0
· Visningar
1 006
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp