Bra sminkborttagning i gelform.

Sorbe

Trådstartare
LÒréal hade en superbra sminkborttagning tidigare, i tuber som var svarta. Gelform och var så milda att man kunde använda dem i hela ansiktet, även ögonen.

Nu hittar jag inte dem någonstans så jag antar att de slutat att sälja dem.

Finns det något annat märke som har något liknande? Jag är trött på att behöva använda tre olika rengöringsmedel för att få bort allt smink och servetter känns inte bra för miljön.
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

Jag använder en från Garnier, en ljusgrön tub. Den tar bort smink jättebra.
Möjligtvis att man känner sig lite stram om kunderna efteråt, innan man smörjer in sig. Men så har jag å andra sidan väldigt torra kinder.
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

Finns dom inte kvar på rusta? Såg häromdagen :) dock låg den nog på nån billigare pris hylla så kanske håller på att utgå...
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

Rusta i Linköping? Jag kollade där häromveckan och hittade dem inte... Får köpa på mig ett lager om de finns!
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

På Rusta hittade jag ansiktsdukar typ mirakeltrasa som tar bort allt smink inkl vattenfast mascara hur bra som helst!

Man blir lite torr och får smörja in sig.
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

Dermalogica special cleansing gel är mild och effektiv. I och för sig rätt så dyr, fast å andra sidan väldigt dryg.
 
Sv: Bra sminkborttagning i gelform.

Jag slår ett slag för Natusan Baby Mild Care Top to Toe jag, babyprodukter är bättre än man tror faktiskt! Mjuk gel som tar bort smink hur bra som helst (har testat både Garnier, L'Oréal och Clinique men alltid återvänt till denna) och min torra/känsliga hy mår jättebra av den. Billig som attan är den också! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
890
Senast: Trasten
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Hästvård Min häst fick efter skoning (ca 30 min), flera konstiga symptom! Efter att hovslagaren var klar, ville han se att häst var ok, vilket...
Svar
11
· Visningar
1 873
Senast: mily
·
Kropp & Själ Idag hade jag en skitdag på jobbet. Första mötet blev inte som önskat, och i frågor som är viktiga för mig så var vi inte alls överens...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 761
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp