Bukefalos 28 år!

Bra Sport-bh

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

__Stilett__

kan ni tipsa om en BRA och stabil sport-bh för ryttare med stora bröst så man slipper få skump skump? Får inte vara svårt att få tag i. Ska kunna köpas eller beställas i Sverige.
 
Sv: Bra Sport-bh

prova vanlig bh under sport-bh
har hört att det ger x-tra stöd
 
Sv: Bra Sport-bh

det testade jag, men delvis har man hört att båge kan va farligt om man trillar av och kan skära in i kroppen? (kan ej ha utan bågar) och sedan så skar fick jag o variga sår (antagligen pga bågarna som låg och gned) och fick märken som tog över 6 veckor att försvinna, däremot håller jag med att det blev mer stabilt! men pga av att sår uppkom så vågar jag ej göra det igen. :-/

bör även ej ha vanliga axelband, trillar av direkt då jag har medfödda sluttande axlar, bör ha kryss baktill eller liknande. Det glömde jag efterlysa först!
 
Sv: Bra Sport-bh

då låter dte som att själva bågen är för liten för omkretsen på brösten, jag har stora bröst och har hittils inte hittat någon sportBH som håller allt på plats, har även provat shock-absorber men tyckte inte att den var bättre än min egen ihopsättning, bara mycket dyrare.. :crazy:

jag har 1 vanlig BH, och 2 sportBH'ar från Hööks.. har jag bara en sportBH räcker det inte.. men med två fungerar det..

men tanken med att ha en BH under sportBH'n är ju mest att man ska hålla brösten på plats i sidled och få en med fast linje under bysten, så du kanske ska prova att köpa en formpressad BH att ha under sportBH'n istället för en med bågar?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Får man ha det? Ska göra slätröntgen imorgon och det står i papperna att jag inte ska ha smycken på mig men insåg just att bh:n kanske...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Zpunk
·
Kläder & Bli fin Jag brukar sällan ha bh till vardags och sport-bh endast när jag tränar. Idag var första dagen för året som jag gick långpromenad i mina...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: snorp
·
Hästmänniskan Hjälp!!! Jag och min familj ska för första gången åka ned och kolla på Falsterbo horseshow. Men vi har svårt att fatta vad det är man...
Svar
4
· Visningar
818
Senast: Lingon
·
Ridning Har en häst idag mer nerver/känslighet än en ”vanlig” ryttare klara av? Jag har hört från min ridskola att det är svårt att få tag på...
Svar
11
· Visningar
1 132
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp