Bra sulfatfri tvål.

MCP

Trådstartare
Även om jag själv gillar denna "riktiga" vinter, med snö och köld, så gillar inte riktigt min hud den.
Jag brukar vanligtvis klara mig med att använda dove (sulfatfri) men i år är även det lite för uttorkande. Så nu hoppas jag att ni har bra tips på snälla tvålar. Både fasta och flytande fungerar. Det är ju även roligt att ibland prova något annat så det är inte enbart för den torra hudens skull jag frågar. :)
(Har inga problem med parfymer)
 
Jag använder produkter från almgårdens. Hårda tvålar, väldigt trevliga och dessutom eko. Inga konstiga tillsatser.
 
  • Gilla
Reactions: MCP

Liknande trådar

Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 768
Senast: Twihard
·
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 436
Senast: TinyWiny
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 735
Senast: skiesabove
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 173
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Gårdar förr
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp