bra träns

J

jupiter-judex

vilka märken på träns är bra? men då menar jag inte sådana där träns i 7000:- klassen jag såg längre ner...
 
Sv: bra träns

Jag har ett shireträns som är jättesnyggt o jättebra kvalite. Kostade runt 600-700 kr har jag för mig.
 
Sv: bra träns

chetak,kan hålla sig snygga många år om man sköter dem någorlunda. kostar 200-500 kr
 
Sv: bra träns

Wiike skrev:
Jacson är bra om man fettar in dem innan :)

Mitt tappade färg på pannbandet redan vid första rengöringen.... Annars är jag nöjd med det!!:) Utom att sidostyckena är för långa, men det har mest med hästen att göra...:angel:
 
Sv: bra träns

Jag har Hööks pullarträns (vet inte om de har kvar det nu), det som hade/har runda spännen i mässing. Kostade typ 350kr. Jag är jättenöjd med det. Mjukt och fint, bra passform.
 
Sv: bra träns

Har ett sådant med och aft i två tre år nu och hållt bra.. vissa hööksträns är faktiskt vettiga.. vissa suger :p
har ett gammalt 150 kr träns därifrån med som hållt i ur och skur
 
Sv: bra träns

jacson mitt kostade 150:- köte det 2001 fortfarnde lika fint :)
Annrs gillar jag stübben oxå,men dom är ju betydliga dyrare
 
Sv: bra träns

Jag har 2 st Hubertusträns som är helt underbara :) Ett pullarträns & ett achenträns, båda är somsagt kanon. Tror båda kostade runt 800.
 
Sv: bra träns

det har inte jag heller gjort... med vad, balsam eller olja?
 
Sv: bra träns

Olja går in mer i lädret så jag skulle använda det först och sedan använda balsam, som ger en skyddande hinna.
 
Sv: bra träns

När jag köpte min nya jacson sadel sa dem att jag Inte skulle ta olja utan äkta läderbalsam, men det är kanske olika beroende på vilket läder.
 
Sv: bra träns

vilken olja använder du? har läst länken om lädervård och där kom dom ju fram till att ekol oljan inte skulle användas på läder... det e den enda jag vet.
 
Sv: bra träns

vet ni några bra nät butiker där man kan köpa dessa träns?
 
Sv: bra träns

om du vill ha ett billigt MEN ändå hyffsat bra så skulle jag tipsa om RC tränsen. ´Finns på www.ridsportshopen.com
Annars är det ju bättre att satsa på kvalitet. Men jag förstår dom som inte vill/kan lägga ut så mycket på ett träns...
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
126
  • Artikel
Hästnyheter Hitta känslan, timingen och lydigheten i övergångarna mellan galopp och trav. I C-tränare Helena Rejes ridövning händer mycket, men det...
Svar
0
· Visningar
99
Senast: Gunnar
·
Utrustning Mitt dilemma: Hööks träns Lingus är tillåtet att tävla WE på och jag gillar modellen men inte kvaliteten på lädret. Jag "gjorde" därför...
Svar
4
· Visningar
707
Senast: Emiro
·
Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 319
Senast: kurakosz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp