Bra tuggisar (utan kyckling) till små valpar?

Ciccio

Trådstartare
Hej!
Har ni några tips på bra tuggben och annat tugg/godis till valpar? Har själv inte haft valp på många år nu och utbudet är ett helt annat. Vad ska jag kolla efter? Önskar schysst innehåll som är snällt mot valpmagar och utan kyckling.
 
Jag använder tugg från rauh, soopa och Mush. Rauh har hudben med eller utan fyllning och Mush köper jag tex torkad strupe. Soopa är gjort på grönsaker och frukt.
Rauh finns både med gris, älg och nöt i olika storlekar. Tränings godis köper jag också från rauh samt soopa och raw for paw. Samtliga märken har rena/få ingredienser utan konstiga tillsatser och från nordiska djur. Jag handlar på Hundigt där dom har det mesta, men några produkter brukar också finnas på arken zoo eller granngården.
 
Jag använder tugg från rauh, soopa och Mush. Rauh har hudben med eller utan fyllning och Mush köper jag tex torkad strupe. Soopa är gjort på grönsaker och frukt.
Rauh finns både med gris, älg och nöt i olika storlekar. Tränings godis köper jag också från rauh samt soopa och raw for paw. Samtliga märken har rena/få ingredienser utan konstiga tillsatser och från nordiska djur. Jag handlar på Hundigt där dom har det mesta, men några produkter brukar också finnas på arken zoo eller granngården.
Tack!💐 Jättebra tips.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 425
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 005
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 120
Senast: Acto
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 636
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp