Bra vän är kåt - aka snuskpoesitråden

Jag fick en stark känsla av att denna bild hörde hemma här.

Räkor Har Varit Frysta.

Nog kan vi få ett litet poem på den bevingade raden?

mobiluppladdning_5b348c2fe087c3380b2f4689.jpg
 
@athena_arabians Jag återkommer sannolikt när jag har valt min författarpersonlighet till årets sommarevenemang om knappa tre veckor (detta års mordgåtefest ska utspela sig i en nybildad Svenska Akademien, med nya spännande konstellationer).

I vart fall Kulturprofilen borde ju definitivt delta i den här tråden. :grin:
Sommarevenemanget verkar så himla himla roligt alltså! :love:
 
Jag kom att tänka på denna tråd med anledning av @Fruentimbers tråd "Din sambo har korrekt" oh kände att den här tråden förtjänar att återuppväckas :love:

Hinner dock inte snuska mig just nu, jag bakar lusseblobbar :up: men jag litar på @Lillgrådis, @Dentaku (poesiludret :love:), @Blacksmithfarm med flera :)

Edit: Ni som inte läst den här tråden... ni har något att se fram emot :rofl:

Edit 2: Undrar om det var den här de på Flashbackpodden såg när de tyckte det fanns underliga trådar här... :angel:
 
Jag kom att tänka på denna tråd med anledning av @Fruentimbers tråd "Din sambo har korrekt" oh kände att den här tråden förtjänar att återuppväckas :love:

Hinner dock inte snuska mig just nu, jag bakar lusseblobbar :up: men jag litar på @Lillgrådis, @Dentaku (poesiludret :love:), @Blacksmithfarm med flera :)

Edit: Ni som inte läst den här tråden... ni har något att se fram emot :rofl:

Edit 2: Undrar om det var den här de på Flashbackpodden såg när de tyckte det fanns underliga trådar här... :angel:
Hur har jag missat den här tråden? Måste läsas! :D
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 967
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 834
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 928
Senast: Hazel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp