Bukefalos 28 år!

Bra VC i Skåne?

MadicDomino

Trådstartare
Jag har gett upp hoppet om vårdcentralerna i min ort. Jag har fått läkare som tvugna att tillkalla tolk för att jag skulle kunna förstå vad han sa, läkare som inte vill se mig i ögonen, ignorerat smärta, omöjligt att få tid och bara taskigt bemötande... :meh:

Så jag söker efter en bra och proffesionell Vårdcentral i Skåne. Jag skiter i var, jag kör gärna 7-10 mil för bra vård! :D Vet ni någon?

Anledningen till detta är att jag faktiskt har bestämt mig för att ta mig ur denna psykiska ohälsa. Kommer jag träffa en grinig läkare kommer det sänka mig totalt.. Försökte för 1 år sedan, men då träffade jag en läkare som mer eller mindre tyckte att jag bara skulle ryka upp mig... :(
Personligen känner jag att jag behöver slussas vidare till psykiatrin, få en samtalskontakt och utredning. Men jag måste börja hos VC ..
 
Sv: Bra VC i Skåne?

Husläkare är också välkommet! Så länge det är kopplat till Region Skåne eller vad det kallas. :D
 
Sv: Bra VC i Skåne?

I Munka-Ljungby har jag fått bra bemötande när jag sökt hjälp för något. För några år sedan var jag riktigt körd i botten psykiskt och fick hjälp med terapisamtal. Dock så gick jag där bara 2ggr för jag gillade inte att sitta och prata om mej själv. Hästarna blev min terapi istället. Sedan så bytte jag jobb och mår mycket bättre!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 191
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Det har i ca 1,5 år varit massor av problem med mig, saker som att jag fått svårt med balansen, avståndsbedömning, feber som kommer och...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
27 712
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
26 020
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Jag blir bara tröttare och tröttare. Får mindre och mindre energi. Feber har jag flera dagar i veckan, någon/några timmar åt gången...
8 9 10
Svar
189
· Visningar
15 029
Senast: Bri
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp