Bukefalos 28 år!

Bra vikbar cykel

Sigvard

Trådstartare
Jag behöver köpa en vikbar cykel (har ej bestämt mig för om det ska vara en elcykel eller en vanlig). Är det någon som har något tips om en bra vikbar cykel?

Jag åker med tåg och buss till jobb och stall, behöver därför en bra pendlarcykel för att komplettera. Cyklar 4 km t/r under vardagarna. På helgen blir det 1,2 mil t/r. Känns som att en elcykel är lite over kill eftersom det inte är några långa sträckor men är ju samtidigt lite bekväm :D
 
Jag cyklar cirka 5x2 km till jobbet på veckorna och ÄLSKAR min elcykel (dock kanske inte märket, men att den går på el). Jag slipper komma på jobbet och svettas så jag blir blöt. Utan elcykeln skulle jag behöva köra bil eller åka buss för att kunna arbeta 😅
 

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 345
Senast: Smurfoff
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 687
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 382
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 038

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp