"Bränna-Karin" har avlidit

Sv: "Bränna-Karin" har avlidit

Många är de som kommer att sakna henne... :cry::cry::cry:

Även om jag inte kände henne utan bara kände till henne...
 
Sv: "Bränna-Karin" har avlidit

Jag hade tränat för henne i 15 år.
Begravningen var väldigt vacker och sorglig, men ett fint farväl.
Jag känner enorm tacksamhet att ha fått känna henne.
 
Sv: "Bränna-Karin" har avlidit

Så mkt kunskap som försvinner med henne..
Hon var en fantastisk människa och kommer vara saknad av många, både människor och hästar.. Alltid glad då man kom och kramade om en, fast jag inte kände henne särskilt väl..
 
Sv: "Bränna-Karin" har avlidit

Hon och K-O har under en tioårsperiod instruerat mig i körning ,tömmkörning och ridning. Pga småbarn har jag tyvärr inte varit på plats dom sista åren men dom har lärt mig otroligt mkt.

Det är en ära att ha kännt en människa med en sådan livsglädje och passion till hästar och deras människor.

RIP Karin :cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Ridsport) I måndags premiärvisades Sylvia Ingemarsdotters dokumentärfilm om ridinstruktören Bränna-Karin Vågstedt av Bio Kontrast i...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: mentoz
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Hos fembarnsfamiljen Pohjanen-Tegelid på Sirillus är hästen ett naturligt inslag i helg och vardag. För Patrik Tegelid, 36, har...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Ryttare som tävlar för annan förening får betala dubbelt så mycket för ett terminskort jämfört med övriga medlemmar och ryttare...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: kopparberg
·
  • Artikel
Hästnyheter (NSD) Arbetsmiljöverket har fått en anmälan om mobbningen på Bodens Ridklubb. Nu har ytterligare en person sagt upp sig. Problemen har...
Svar
8
· Visningar
1 982
Senast: Tacitus
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp