Bukefalos 26 år!

Bränna ner bilder

O

oasen

Jag har fått en skiva av mamma där man ska kunna bränna ner sina bilder, nu är den stora frågan hur gör man? Det finns ju som ingen bruksanvisning eller liknande.

O

oasen

Förlåt om jag var otydlig. :o
Jag har både brännprogram och brännare, och nu kom jag på att man kanske kan välja filer från andra mappar än musikmappen :smirk:, ska försöka.

Det går alldeles utmärkt att välja filer från andra mapper. Sätt i CD-skivan, tryck på Kopiera (någonting) uppe i vänstra hörnet av mappen. Lätt som en plätt. :)

Och det känns mycket säkrare att ha alla bilder på CD-skivor än lösa mitt i datorn. Vill inte ens tänka tanken hur det vore om alla bara försvann. :crazy:

Liknande trådar

Hemmet Har en badrumsfläkt av märket Flexit. Skulle behöva ta bort frontpanelen och enligt bruksanvisning ska den kunna lossas nedtill men hur...
Svar
4
· Visningar
205
Samhälle Finns det egentligen nått samhället kan göra för att förhindra sånt? Såg nyss bilder från Örebro, 3 polisbussar utbrända. Några få greps...
25 26 27
Svar
523
· Visningar
26 797
Kropp & Själ Aspbergers fanns inte hos kvinnor när jag var liten, inte ens ADHD diagnostiserades hos tjejer. Jag är född 1987. Min mamma är utbildad...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 907
Fritid Hur sparar ni era bilder? Har ni dem bara på telefon eller på något mer ställer? Var? hur gör ni när ni sparar ner? Jag har en iphone...
2
Svar
33
· Visningar
1 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Elpriserna
  • Vad ska jag ha för båt?
  • Vad gör vi CLX

Hund, Katt, Andra Djur

• Enmanshund