Bränna ner bilder

O

oasen

Jag har fått en skiva av mamma där man ska kunna bränna ner sina bilder, nu är den stora frågan hur gör man? Det finns ju som ingen bruksanvisning eller liknande.
 
Förlåt om jag var otydlig. :o
Jag har både brännprogram och brännare, och nu kom jag på att man kanske kan välja filer från andra mappar än musikmappen :smirk:, ska försöka.
 
Det går alldeles utmärkt att välja filer från andra mapper. Sätt i CD-skivan, tryck på Kopiera (någonting) uppe i vänstra hörnet av mappen. Lätt som en plätt. :)

Och det känns mycket säkrare att ha alla bilder på CD-skivor än lösa mitt i datorn. Vill inte ens tänka tanken hur det vore om alla bara försvann. :crazy:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon här som har rosacea eller väldigt känslig hy i ansiktet som vill dela med sig om vilka hudvårdsprodukter ni använder? Jag...
2
Svar
23
· Visningar
909
Senast: Tassa
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346
IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp