Bukefalos 28 år!

Bråkar *bilder* ;O)

Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Underbart!!! :bump: :banana:

Bilderna påminner starkt om när våra två katter kelar och tvättar varann och vilar tillsammans!!! Så gulligt när det är en hund och en katt!!

Pssst... Du har gett mig hopp om en hund inom en inte allt för avlägsen framtid!!! Ska iaf inte låta katterna stoppa det!!! :D :rofl:
 
Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Här har vi inga värsta fiender i alla fall. En av katterna är väldigt kärvänlig med hundarna. Ofta hittar man dom sovandes i samma korg. Katten kör gärna stortvätt av hunden också. Han håller huvudet mellan tassarna och sen kör han i gång.

Mia.
 
Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Min äldsta katt var 7 år när jag skaffade Nelson. Han var reserverande men sedan gick det bra. Han fick ju smaka på klon några gånger utan min andra katt. När denna tredje katt kom hade jag redan Nelson och han var kattunge så han har väl inte fattat att han leker med en hund men det är ju den enda som vill leka med kattungen för dom andra är ju äldre och orkar inte röra sig! :rofl:
 
Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Åh, vilka härliga bilder!!! :love: Men vilken söt vovve du har. Vilket fint huvud. H*n ser så klok ut. :love:
 
Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Han är klok! Klokare än någon annan :love:

Här finns mer bilder på enbart honom:

Stående
Sittande
Liggande :love:

Ja, han är blandis av schäfer-labbe-kelpie-flat. Men jag älskar honom för det :love:

Kram Favina :bump:
 
Sv: Bråkar *bilder* ;O)

Men vilken goding. Superfin är han!!!! :love: Ta väl hand om den lilla skrutten. Pussa han på nosen från mig!! :love:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 279
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 581
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 793
Senast: Lhas
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 234
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp