Bukefalos 28 år!

BRAVO torrfoder..

M

maddde

Är det någon som har testat BRAVO torrfoder? Funderar på att börja ge det till vår ena hund och vill höra vad ni tycker om fodret.

Det jag hade tänkt mig är kyckling och ris men erfarenheter av alla deras torrfoder mottages tacksamt.
 
Sv: BRAVO torrfoder..

på bravos hemsida kan man väl höra med andra som använder fodret? har kört färskfodret som var jättebra och torrfodret ska vara detsamma fast torkat.
 
Sv: BRAVO torrfoder..

haha har du hittat tillbaka till buke?=)

hoppas du får några svar=)
 
Sv: BRAVO torrfoder..

Vi har haft BROVO's färskfoder och torrfoder länge nu. Vi har fortfarande kvar "burgarna" men har bytat torrfodert då där inte var tillräckligt för för våra hundar. Där är så mycket som det ska vara men eftersom Morsan jobbar så mycket med "den lilla" går hon nu på högenergifoder för att hon ska orka jobba OCH sätta päls till utställning.

/Jenny
 
Sv: BRAVO torrfoder..

Har det till vår valp och han tycker det är supergott.
Har blivit väldigt fin i pälsen av det också:)

Min svärmor har torrfodret och burgarna till sin BC, han tycker också det är väldigt gott och är väldigt fin i pälsen han också.

Bästa fodret vi har testat hitills tycker jag:) funkar kanon för oss!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Står i valet och kvalet att gå över till fryst färskfoder. Detta innebär ju lite utmaningar vid resor eller pensionatvisstelser. Tyvärr...
2
Svar
23
· Visningar
1 233
Senast: Tonto
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 774
Senast: Myrten
·
Katthälsa jag har egentligen tänkt posta en tråd om torrfoder rätt länge, men eftersom jag har en bonusfråga så passar jag på att ställa den...
Svar
0
· Visningar
261
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Bomullstussen äter dåligt och är för tunn och jag skulle vilja hitta ett energitätare torrfoder för små hundar (hon vägrar dessutom äta...
2
Svar
26
· Visningar
1 671
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp