Bred tråd.

Mammas

Trådstartare
Jag satt och läste runt och hittade en äldre tråd, från i juli i år. Och där var en bild inlagd som var väldigt bred, vilket ledde till att hela tråden breddades. I de trådar jag sett iaf på senaste tiden har man varit tvungen att klicka över en bild för att få den i full storlek, men detta verkar inte vara aktivt iaf i denna tråd.

Nu är det inte något direkt problem för mig, tänkte bara berätta om det om det är något som ger mer knas på forumet. Länk till tråden. :)
 
Sv: Bred tråd.

Förmodligen något vajsing i din webläsare.

Här funkar den iaf perfekt, samma bredd som alla andra trådar.
 
Sv: Bred tråd.

Det kanske är för att de inte tycker att man ska surfa så mycket på jobbet. :angel:

Ok, men då vet jag att det inte är ett problem för alla i vilket fall. :)
 
Sv: Bred tråd.

För mig blir tråden bred medan den laddas, sen funkar bildscripten och trådbredden blir normal igen.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 892
Senast: jemeni
·
Anläggning Vi har redan ett hagsystem över knappt 1 ha och reglerar gräsintaget hyfsat ok med att öppna olika tider på dygnet till främst 7 st...
Svar
6
· Visningar
1 563
L
  • Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 847
Senast: Motacilla
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 295
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus
  • Vinterföräldrar 22/23

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp