"Breda" kläder till småbarn

Tack för alla svar! Nu har jag lite koll på vad jag ska satsa på för kedjor och märken. :) Är det någon som har koll på hur Maxomorra är?

Vi har fått lite kläder från Polarn o pyret i present och det var jättebra kvalitet men känns så dyrt att köpa även begagnat när de kläderna vi använder mest är mys-kläder som vi köpt för typ 20 kr/st :D

PoP finns ofta i klädpaket på tradera och det kan bli billigt. Såpass att jag inte vet om jag orkar samla ihop alla leggings och lägga ut :p
 
Tack för alla svar! Nu har jag lite koll på vad jag ska satsa på för kedjor och märken. :) Är det någon som har koll på hur Maxomorra är?

Maxomorra är rymliga. En del grejer blir snabbt tvättpåverkade, men bra kvalite i övrigt. Deras pyjamasar med dragkedja har blivit välanvända hos oss.
 
Jag hittade rea på Maxomorra så det blev två par superfina byxor därifrån. Med rönnbär och hallon! :p Hoppas de ska passa nu. Jag ska skriva ner i mobilen det ni sagt om de olika kedjorna och märkena så har vi full koll när vi behöver handla eller om någon frågar om önskelista nu till jul. :up:
 
Nu vet jag inte vart i landet du bor, men jag upplever att Ullareds märke (som jag nu inte minns vad det heter) är väldigt rymliga! Jag har ett par mjukisbyxor i storlek 80 som fortfarande passar dottern - hon är 3 nu ;) , men ja, dom börjar bli lite väl korta men dom är jättestora i midjan fortfarande!

Hon är föriövrigt sån där lång och smal, så jag får mest handla på HM och Cubus än så länge.
 
Nu vet jag inte vart i landet du bor, men jag upplever att Ullareds märke (som jag nu inte minns vad det heter) är väldigt rymliga! Jag har ett par mjukisbyxor i storlek 80 som fortfarande passar dottern - hon är 3 nu ;) , men ja, dom börjar bli lite väl korta men dom är jättestora i midjan fortfarande!

Hon är föriövrigt sån där lång och smal, så jag får mest handla på HM och Cubus än så länge.

Då ska jag be farmor köpa sådana nästa gång hon är dit! :) Jag har gett mig på att sy egna byxor till honom och det blev faktiskt bra. Får se hur länge de håller bara, jag är ju inte direkt sy-expert, men passformen är i alla fall mysig och rymlig. :D
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·
BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 316
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 305
Senast: Squie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 615
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp