Bredsidan som kunde blivit "Jaggens" fall

(Travnet)
En grov bredsida i försöket kunde blivit Jag de Bellouets fall på Solvalla idag. Det var Victory Tilly som fick ta emot den franska tacklingen.
- Domarna tog väl hänsyn till vilken häst det var, alla ville ju ha med Jag de Bellouet i finalen. Hade det här hänt en vanlig tävlingsdag med vanliga hästar är jag säker på det blivit diskning, säger Victory Tillys tränare Stig H Johansson.

http://www.travnet.se/www/public/we...1&dayID=7&banID=01&infoID=22185&infoTyp=nyhet
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter (Travnet) Det mesta talar för att Trond Smedshammers stjärna Arch Madness skall vara med i Elitloppet. Men den amerikanske hästen kan...
Svar
0
· Visningar
674
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travnet) Efter ett par veckors isolering på grund av kvarka på gården Mälsåker är Roger Walmann med på banan igen. Under onsdagen har...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travnet) Prince Juliano e. Juliano Star har flyttats från Karl-Erik Kihlman till Timo Nurmos. Läs mer...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Travnet) Mantorpstränaren Claes Svensson (bilden) hotas av åtal för att han slog sin häst under ett lopp på hemmabanan i somras. Läs...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: kopparberg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp