Breeder´s kan flytta till Flyinge

(Ridsport)
Allt färre starter och nästan obefintlig publik. Så har utvecklingen för Breeder´s i fälttävlan sett ut. Att flytta tävlingen till Flyinge när dressyren och hoppningen har sina championat kan vara lösningen.

Läs mer...
 
Sv: Breeder´s kan flytta till Flyinge

Känns som ett något ogenomtänkt förslag,eftersom det idag knappast finns plats för alla hästar i hoppning och dressyr.4 åriga hopphästar får göra sitt prov vid 10-tiden på kvällen och dressyrfolket fryser häcken av sig i glashuset.
 
Sv: Breeder´s kan flytta till Flyinge

Känns som ett något ogenomtänkt förslag,eftersom det idag knappast finns plats för alla hästar i hoppning och dressyr.4 åriga hopphästar får göra sitt prov vid 10-tiden på kvällen och dressyrfolket fryser häcken av sig i glashuset.

Fast fälttävlan går utomhus... Breeders i ft har ju legat 2 ggr i oktober i samband med det andra BT-finalerna och då har dressyren och hoppningen gått utomhus, det är väl inga större problem egentligen men troligtvis får dom tidigarelägga några veckor till slutet av september för att garantera att det inte är för kallt /lerigt/mörkt för terrängen.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Lånar nick från en kompis, jag har inte skrivit här förut men läser ibland trådar och tycker många får bra tips. Har hästar i ett...
Svar
10
· Visningar
2 454
Senast: Spike
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu kommer säkert endel som läser dethär tycka att det är jätte dåligt att jag skriver dethär eller att jag tänker fel och massa sånt...
2
Svar
36
· Visningar
4 987
Senast: krek
·
Western Det här forumet verkar väldigt dött men nu försöker jag pigga upp det med lite nybörjar frågor. Jag funderar på att starta ett par...
Svar
11
· Visningar
2 574
Senast: Lycan
·
  • Artikel
Hästnyheter Det pågår investeringar som ska lyfta Flyinge till en anläggning i världsklass, och ambitionen är att Flyinge tillsammans med Ridskolan...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp