Breeders Trophy 2018

Gabby_Ossi

Trådstartare
Nu är Breeders igång! I år sänds allt, även kvalen, på Equisport.

Håller på och gör lite statistik på fadershingstar, återkommer med det!

Vem kommer att vara på plats och vem följer via nätet?
 
Vart hittar jag sändningarna från Breeders? Vet att jag brukar titta på det men nu hittar jag inte rätt sida...
 
Om min dumma nackspärr ger sig efter massage/kiropraktor idag kommer jag vara där en hel del, annars får jag kika hemifrån.
Min 3-åring missade kval med en halv poäng, ska bli kul att se hans årskull!
 
:rofl: Försökte titta på jobbets dator på lunchen. Tog någon minut innan jag förstod att det inte var en massa konstiga tempoväxlingar överallt i programmet, utan att datorn laggar och sedan "spolar fram" det som laggade.

Så jag ska titta så mycket jag kan, men det får bli hemmavid med bra uppkoppling. :angel:
 
Har kollat endel på equisport, har aldrig varit där men jätteroligt att man kan se så mycket via den kanalen om man inte har möjligheter att åka! 👍 jag tycker det är jätteintressant!


Har en kompis i fälttävlans 4årskull bla så där kollar jag och så småkikar jag på det övriga!
Mest dressyren ☺️
 
Ja herreminje alltså. Hästen är känslig som fasen och jag var mest glad om han ens kom in i ridhuset när jag såg den långa tältryttargången. När han hade vågat sig in i den och hela vägen fram till ridhuset så ljöd brandlarmet och alla var tvugna att lämna lokalen - visserligen insåg man snabbt att det var falsklarm...men tja...han visste uppenbarligen vad han skulle göra när han väl var i ringen.
 
tycker Knockout är en otroligt fin hingst men såååå spänd.Känns som den behöver mer tid.Någon som vet på ett ungefär hur mycket han har betäckt?
 
Jag missade honom idag, hände det något speciellt?
Rev räjlt men hoppade även enormt stort men var spänd och ängslig, valpig liksom.Kollade upp honom på Blup och han hade gjort sin första start 9/8 alltså de kvalade honom direkt och nu final i Flyinge!Var nog dåligt förberedd för uppgiften
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det har blivit dags för Sveriges mest lovande unga dressyrhästar att göra upp när Breeders dressyrvecka drar igång på onsdagen. Här...
Svar
0
· Visningar
292
Senast: Gunnar
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 908
Senast: mars
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 857
Senast: iNHALE
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 437
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SHL 23/24
  • Masked Singer 2024
  • Kreditkort

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp