Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Brenderup-vagnen med stort fönster fram...

C

crazy

När började den modellen Brenderup med det stora fönstret längst fram börja komma?Vilka årsmodeller har det?

Det släpet jag såg var väldigt luftigt och stort.Såg att även de nya Westfaliasläpen har sådant fönster...men ack...de kostar kosing!

Ni som har haft en Brenderup...vad tycker ni om dem?Finns det kanske äldre westfaliasläp med samma utseende?

F

fio

Jag har ett sådant , årsmodell -98 tror dom kom typ 94 eller något sådant.
JAg tycker det är helt underbart. Bra med plats oxå ,både sadelkammare och garderob.

P

Patricia

hejsan.. vi har en en sådan.. men utan fönster fram.. fast den är väldigt stor!! o ljus! den är inte alls mörk.. gillar den väldigt mycket!!! den tror ja är 80 el tidigt 90-tal..

F

fio

Utan fönster fram?? Den fyrkantiga modellen med 4 dörrar?? 2 in till hästen (1 på varje sida)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6499 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästhantering Min "nya" häst (Eden) som jag köpte i höstas är väldigt påverkad av andra hästar, och det blir inte bättre och jag vet inte exakt hur...
Svar
9
· Visningar
570
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
4 985
Hästmänniskan Jag och min syster har för ett tag sen börjat leta vår första egna ponny, men det har tyvärr inte gått så bra hittills. Det var från...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 495
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
1 037

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar