Brenderup-vagnen med stort fönster fram...

C

crazy

När började den modellen Brenderup med det stora fönstret längst fram börja komma?Vilka årsmodeller har det?

Det släpet jag såg var väldigt luftigt och stort.Såg att även de nya Westfaliasläpen har sådant fönster...men ack...de kostar kosing!

Ni som har haft en Brenderup...vad tycker ni om dem?Finns det kanske äldre westfaliasläp med samma utseende?
 
Jag har ett sådant , årsmodell -98 tror dom kom typ 94 eller något sådant.
JAg tycker det är helt underbart. Bra med plats oxå ,både sadelkammare och garderob.
 
hejsan.. vi har en en sådan.. men utan fönster fram.. fast den är väldigt stor!! o ljus! den är inte alls mörk.. gillar den väldigt mycket!!! den tror ja är 80 el tidigt 90-tal..
 
Utan fönster fram?? Den fyrkantiga modellen med 4 dörrar?? 2 in till hästen (1 på varje sida)
 

Liknande trådar

Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Stereo
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636
  • Artikel
Dagbok Jo, jag ville ju öva på problemlösning när jag flyttade hit. Jag vet att jag sa det. Men jag tänkte mig nog mer problemlösning genom att...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: svea
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 340
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp