Bukefalos 28 år!

Brewskival 2023

Åh, jag var för sen med att boka så det skulle ha kostat skjortan (och nu går ju inte tågen ner heller...) så det får bli nästa år. Drick ett par för mig med!
 
Åh, jag var för sen med att boka så det skulle ha kostat skjortan (och nu går ju inte tågen ner heller...) så det får bli nästa år. Drick ett par för mig med!
Ja festivalbiljetten är ju samma pris oavsett men billigt boende är förstås en annan femma... :crazy:
Ett alternativ är ju att natt-tura, och sova på soffa! ;) Och lyckligtvis går tågen ner, när man redan utgår en bit söderifrån. Men att köra bil hem från Gbg igår var inte kul. Från Mölndals Bro till Lindome (och söderut)... via Pixbo-Mölnlycke-Hällesåker...
Tyvärr, hade jag bott närmare hade jag försökt ordna närvaro. Din rapport från förra året lockar.
Även jag själv tror att förra året kan bli svårslaget - inte för line-upen, för den känns minst lika kul i år, men vädret. Fast det var ärligt talat i varmaste laget då, det blir ju litet intressekonflikt när man vill törstsläcka och prova imp stout... :D
 

Liknande trådar

Mat Är det fler bukefalister som skall öl-botanisera på Brewskival i Helsingborg idag? :banana: 🍻
Svar
10
· Visningar
703
Senast: Snubbelfot
·
Tjatter Som en person som alskar utvarderingar och planeringar forsoker jag alltid hitta lite tid i mellandagarna for att fundera over det...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 014
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi hej, kära forum. Jag har sedan ett par veckor varit utsedd som god man åt en släkting som i slutet på mars drabbades av en massiv...
Svar
13
· Visningar
1 513
Senast: Inte_Ung
·
Hoppning I morgon drar äntligen Världscupen 2023-2024 igång. Premiären går i Oslo. Några mer som är taggade? Och framförallt - någon som har...
12 13 14
Svar
269
· Visningar
18 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp