Brink slutade på topp

Sv: Brink slutade på topp

Jag blir alldeles tårögd...

"-Han är som ett gott vin som bara blir bättre med åren"

Härligt o underbart :love:, en perfekt avslutning på en kanonkarriär :bow:
 
Sv: Brink slutade på topp

Tycker dom var helt fantastiska i torsdags när jag såg dom.

''inte för att ja e nått briar fan''

Men som sagt.. dom har gjort mycket för sverige o våran dressyrhistoria.


Och jag tycker dom gör rätt när dom slutar på topp.

också så man kommer komma ihåg Brink & Briar.
 
Sv: Brink slutade på topp

Underbar och fin avslutning för Brink & Briar! Vi får hoppas att finalen i Las Vegas också blir underbar för dem! :bow::love:
 
Sv: Brink slutade på topp

Brink och Briar var helt outstanding i fredags, det var gåshud och tåröga bigtime! Vilken känsla det var när folk började klappa takten och Brink bara log, från öra till öra :love: Och sen, öronbedövande jubel i klass med när Rodrigo Pessoa vann WC-finalen på Baloubet -99. Helt sjukt! :love:
Var verkligen en upplevelse att se det i fredags och verkligen ett fantastiskt fint avslut på deras karriär (även om Las Vegas är kvar)!
 
Sv: Brink slutade på topp

Brink och Briar var helt outstanding i fredags, det var gåshud och tåröga bigtime! Vilken känsla det var när folk började klappa takten och Brink bara log, från öra till öra :love: Och sen, öronbedövande jubel i klass med när Rodrigo Pessoa vann WC-finalen på Baloubet -99. Helt sjukt! :love:
Var verkligen en upplevelse att se det i fredags och verkligen ett fantastiskt fint avslut på deras karriär (även om Las Vegas är kvar)!

Du skrev verkligen vart enda ord jag tänkte få ner! Jag stod där på läktaren och kände hur ögonen började rinna när jag såg hur Jan bara log när publiken klappade. Hela grejen var otroligt vacker och absolut ett hedrande avslut på en strålande karriär!
 
Sv: Brink slutade på topp

Du skrev verkligen vart enda ord jag tänkte få ner! Jag stod där på läktaren och kände hur ögonen började rinna när jag såg hur Jan bara log när publiken klappade. Hela grejen var otroligt vacker och absolut ett hedrande avslut på en strålande karriär!

Och nu grinar jag igen... ;) Instämmer med föregående talare!!
 
Sv: Brink slutade på topp

Brink och Briar var helt outstanding i fredags, det var gåshud och tåröga bigtime! Vilken känsla det var när folk började klappa takten och Brink bara log, från öra till öra :love: Och sen, öronbedövande jubel i klass med när Rodrigo Pessoa vann WC-finalen på Baloubet -99. Helt sjukt! :love:
Var verkligen en upplevelse att se det i fredags och verkligen ett fantastiskt fint avslut på deras karriär (även om Las Vegas är kvar)!

Åååååhh. vad jag önskar att jag var där......!
Skulle åkt upp till Götet i år, men blev aldrig av. Och nu ångrar jag det mer än någonsin :(

Men vad häftigt det måste ha varit att stå där i publiken och få ta del av detta mästerverk, tänk vilken känsla nere på arenan, för Brink, fy fasen vad häftigt!!
 
Sv: Brink slutade på topp

Brink och Briar var helt outstanding i fredags, det var gåshud och tåröga bigtime! Vilken känsla det var när folk började klappa takten och Brink bara log, från öra till öra :love: Och sen, öronbedövande jubel i klass med när Rodrigo Pessoa vann WC-finalen på Baloubet -99. Helt sjukt! :love:
Var verkligen en upplevelse att se det i fredags och verkligen ett fantastiskt fint avslut på deras karriär (även om Las Vegas är kvar)!

Det var HELT UNDERBART!!!! Tror jag var en av de första att ställa mig upp och tårarna bara rann! :love::love: Har aldrig klappat så mycket i hela mitt liv! BÄSTA! :bow::bow::bow:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Söndagens 1,45-hoppning i Scandinavium blev en blågul fest. Dubbelt svenskt i topp – och äntligen fick Irma Karlsson kliva överst på...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hingstarna RayMore och Contador från Tullstorp Dressage Stable blev bägge godkända vid årets bruksprov i Flyinge. – Stor succé då det...
Svar
0
· Visningar
563
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (HD) Snart går ridån nerSista starten i Sverige är gjord och bara en tävling återstår. Nästa helg rider Helsingborgs Jan Brink...
Svar
0
· Visningar
547
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Skånskan) Som nog väldigt tydligt framgår av ridsportsbloggen här på skånskan.se har jag haft mina dubier kring världscupridandet i...
Svar
0
· Visningar
597
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp