British horse racing school?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: British horse racing school?

japp ja var där i april i år:)
 
Sv: British horse racing school?

Okej..hur var det där då?Trevliga mäniskor?lärare?
funderar på att åka dit 2009..men jag får se
 
Sv: British horse racing school?

det va jätte fint ställe.. dom som va på min kurs va trevliga, och lärarna va jätte bra.. :)
 
Sv: British horse racing school?

Jag vill och ska söka till BRS när jag gått ut gymnasiet, tyvärr är jag ju 20 år då (åldersnoja direkt :() Tycker det låter som en härlig skola men hur många sökande är det varje år, ngn som vet? Eftersom endast ett fåtal kommer med....
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: British horse racing school?

Okej..jag är ju sj snart 20 år..så jag är 21 då jag far..om jag kommer in..har ingen erfarenhet av att rida just galoppörer men jag älskar när det går snabbt..har ridit sen jag var 7 år:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter På söndag är det en stor dag för de som har lyckats kvala in till Life After Racing Trophy genom Stockholms Cupen, arrangerad av...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Gunnar
·
Mat Eftersom jag älskar Great British Bakeoff tänkte jag kolla på Hela Sverige Bakar. Och vet inte om det är just säsong 11, men deltagarna...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: Jeps
·
Foder & Strö Jag brukar ge mina kallblod Krafft miner original under sommarhalvåret eftersom de äter det utan någonting annat till, men jag skulle...
Svar
11
· Visningar
731
Senast: CaisaCax
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 159
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp