Brittbilder

MissFideli

Trådstartare
Fler kommer, men jag orkade inte redigera fler idag.

Först Abbie
abbietest.jpg

abbie2.jpg

abbie4.jpg

abbie5.jpg

abbie3.jpg


Sen Yoga som sover
yoga1.jpg

yoga2.jpg
 
Sv: Brittbilder

Vad fina!! jag vill se fler britter!! (har också britt)
 
Sv: Brittbilder

Hon jättepratar ! Höglöpte och hon svarar på allt man säger då, så det var ganska lätt att få med på bild.
 
Sv: Brittbilder

Okej, mer bilder var det:

Abbie, visst är hon krallig?
abbie6.jpg

Blev visst lite trött
abbie7.jpg


"Kokatten" Yoga
yoga3.jpg

Hum, modell rund
yoga4.jpg


Och så båda, dom är så söta ihop mor och dotter :love:
plutt1.jpg

plutt2.jpg


Och vad Abbie gör här vet jag inte, men det såg kul ut:
plutt3.jpg

plutt4.jpg
 
Sv: Brittbilder

Abbie verkar vara en rejäl dam, hur tycker du hon har utvecklats?
Bilderna på Yoga du skickade till mig var superläckra, jag tycker nästan de där hon inte tittar in i kameran är bäst, men det kanske inte du tycker?
 
Sv: Brittbilder

Hej, sorry har inte svarat. En enormt hektisk helg gjorde att datorn vilat.
Jag vet inte vad jag tycker, måste titta igen :o

Hon har stannat upp i utvecklingen nu, iofs helt normalt för en britt. Det kommer förhoppningsvis igång igen. Annars är ju jag sån som hittar fel jämt, men i vissa vinklar och vissa dagar ser hon bättre ut än annars. Just nu är hon rätt tunn vilket gör att hon får parabolöron = inte alls bra.
Hoppas kunna kastrera i slutet av maj eller i juni, då kommer det nog hända en del. Tänkte ställa henne och brorsan i januari här i Örebro, brorsan är kastrerad idag. Syrran i Stockholm ska kastreras hon med, så nu stryps alla mina linjer. Lite vemodigt, men ändå skönt. Lite trist att få börja om bara.
 
Sv: Brittbilder

Dom är underbara ! Runda och goa ! Om jag köper en från en tysk uppfödare, tar du den på foder då? :angel:
 
Sv: Brittbilder

Alazzi bor väl i Tyskland? Jag vill importera, men har ingen möjlighet att ta in en ny hona här. Att bedriva avel i utlandet vore lite kul iofs.
 

Liknande trådar

Däggdjur Jag har ett sjukt sug efter ett nytt husdjur. Vill egentligen ha kanin eller hund, men det funkar inte med nuvarande boende och stall...
2
Svar
21
· Visningar
2 314
Senast: Scata
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker vara pepp och framåt. Låtsas att jag har ett bra liv att se fram emot. Men jag är så jävla misslyckad med allt. Och innerst...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 378
Senast: Wingates
·
Kropp & Själ Är nu placerad i arbetsförmedlingens klor och sysselsatt...Får givetvis betala en massa extrakostnader där som jag iofs också har när...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 027
Senast: alazzi
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för årets första världscupstart i hoppning och till helgens tävlingar i Basel kommer flera svenska ryttare för att försöka...
Svar
0
· Visningar
254
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp