Brodering från Horze

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lozzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 469
L

Lozzan

Någon som vet vad i vilken "stil" man ska brodera på täckena? Jag tänkte beställa Twist Rug med brodering på vänster sida. Är täcket bra? Och hur blir broderingen snyggast, det finns så många kompinationer? Jag vill iallfall ha det på bakre delen av täcket. Har du beställt med broderi och hur har du?

Sv: Brodering från Horze

helluu... asså jag var på gbg horse show igår å va inne på Horze för att välja ut ett shabrak som jag skulle brodera mitt namn på... såg när dom satt å broderade (Det var maskinen förstårs) då lossade sömmarna när den sydde... alltså sömmarna på shabraket... kanske kvaliten eller dårlig broderingsmaskin.... o mdet var de du menade... huuummm gick till en annan som heter Ale ridsport istället som gjorde det jätte snyggt... host gå inte till horze enligt min åsikt... :mad:

:banana:

Jag har precis fått hem mitt täcke därifrån :love:

Se så fint
HPIM2165.jpg

Se alla bilder på http://hem.bredband.net/monte/ Gå in på fotoalbum och välj gårdagens datum som heter "En solig dag i hagen..." eller något i den stilen :)

/snurpe

ok, va fint! Jag tänkte ha på vänster bak. men sedan vet jag inte riktigt än vad jag ska ha för vinkel,

jättefint täcke :love:

men det jag reagerade på, vart är snön?? :eek: är det bara vi som har MINST 30cm snö i hagarna fortfaradne..

Jag är jättenöjd med mitt täcke, har tyvärr ingen bra bild!
Kommer inte åt den idah heller men jag återkommer!

vad är det för täcke?Det var HIMLA fint det där!Tror minnsann att jag måste lura mamma att titta på den bilden på din lilla Monte i det täcket så att hon inser att min pojk också behöver ett täcke med brodyr...hahaha!

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 241
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
509
Senast: cowgirl81
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
674
Senast: Lillefrun
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 118
Senast: WS6
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Tratt och vattenskål