Brodering från Horze

L

Lozzan

Någon som vet vad i vilken "stil" man ska brodera på täckena? Jag tänkte beställa Twist Rug med brodering på vänster sida. Är täcket bra? Och hur blir broderingen snyggast, det finns så många kompinationer? Jag vill iallfall ha det på bakre delen av täcket. Har du beställt med broderi och hur har du?

G

Gumzan_NF

Sv: Brodering från Horze

helluu... asså jag var på gbg horse show igår å va inne på Horze för att välja ut ett shabrak som jag skulle brodera mitt namn på... såg när dom satt å broderade (Det var maskinen förstårs) då lossade sömmarna när den sydde... alltså sömmarna på shabraket... kanske kvaliten eller dårlig broderingsmaskin.... o mdet var de du menade... huuummm gick till en annan som heter Ale ridsport istället som gjorde det jätte snyggt... host gå inte till horze enligt min åsikt... :mad:

:banana:

Jag har precis fått hem mitt täcke därifrån :love:

Se så fint
HPIM2165.jpg

Se alla bilder på http://hem.bredband.net/monte/ Gå in på fotoalbum och välj gårdagens datum som heter "En solig dag i hagen..." eller något i den stilen :)

/snurpe

L

Lozzan

ok, va fint! Jag tänkte ha på vänster bak. men sedan vet jag inte riktigt än vad jag ska ha för vinkel,

M

mizz_perfect

jättefint täcke :love:

men det jag reagerade på, vart är snön?? :eek: är det bara vi som har MINST 30cm snö i hagarna fortfaradne..

T

Tiggertjejen

Jag är jättenöjd med mitt täcke, har tyvärr ingen bra bild!
Kommer inte åt den idah heller men jag återkommer!

B

_breeze_

snurpe skrev:
Black Chancery border :)

/snurpe

ok, vad bra! Den stilen beställde jag på mitt schabrak, och nu vet jag att det blir snyggt! :rofl:

vad är det för täcke?Det var HIMLA fint det där!Tror minnsann att jag måste lura mamma att titta på den bilden på din lilla Monte i det täcket så att hon inser att min pojk också behöver ett täcke med brodyr...hahaha!

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Det är nog min första dagbokstråd. Vad jag minns. Men just nu tycker jag synd om min själv och behöver kräkas ut min skit någonstans...
Svar
14
· Visningar
610
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 431
Senast: Grazing
·
Samhälle Min grundtanke är att jag inte vill handla från skitföretag eller företag som har värderingar som jag inte kan stå för. Jag har tex sett...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
12 727
Senast: Glimra
·
Relationer Hej! Behöver verkligen hjälp med detta då jag inte vet hur jag ska tänka. Jag har varit bästa kompis med en tjej i runt 15 år, vi har...
2
Svar
22
· Visningar
2 181

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• TMI TMI TM!
  • Den ultimata planlösningen
  • Amortera mindre?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat