Bukefalos 28 år!

Broderispets, vart hittar jag det?

Nussikan

Trådstartare
Hjälp! Jag håller på och syr en brudklänning och har stött på ett problem, ska ska ha sk broderispets el. applikationsspets (broderad spets med pärlor/paljetter) över bysten och nere på kjolen, men VART hittar jag det?? En bekant sa att det fanns på Gårda Textil i Gbg så jag har inte tänkt på det förrän nu, men när jag var där i helgen för att köpa det så hade dom inte kvar det längre, så nu vet jag inte hur jag ska få tag i det! Klänningen blir ju inte alls som det är tänkt utan det :(
 
Sv: Broderispets, vart hittar jag det?

Furulunds i Knalleland har sådant men iofs så vet jag ju inte riktigt vilken sort du tänkt dig.

Har du någon bild?
 
Sv: Broderispets, vart hittar jag det?

Ok, tack, ska kolla med dom :)

Jag har ju ingen bild på exakt hur det ska se ut eftersom den inte är klar än, men något liknande den här:
260794-origpic-953cc5.jpg
 

Liknande trådar

Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
9 179
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 186
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 433
Senast: Calmiche
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp