Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

N

Narcissa__Malfoy

Var har ni fått era täcken eller schabrak broderade? Jag har tänkt köpa lite täcken med mitt stallnamn på. Kan man skicka dem någonstans? Jag pallar nog inte vänta på Falsterbo... :smirk:

A

ang

Sv: Brodyr.

horze.se
lillhastenistav.se

Glömde ... det finns säkert nån reklamfirma för profilkläder i närheten av dig så har du redan nya täcken så fixar dom nog brodyren. Tror inte prisskillnaden blir så stor heller om du hittar rätt ställe.

Senast ändrad av en moderator:

När jag har köpt dom på mässor, Scandinavium och Globen..
och från Exklusiv.nu

Och så känner vi en som är "broderare" så jag kan lämna in här hemma också.. och småbrodyrer kan jag göra själv på symaskin, men det blir ej så stor text..

Senast ändrad:
P

piggis_83

Ingrid Nygren http://home.swipnet.se/in_nobelle/
Hon är superduktig! Om du beställer genom Börjes så är det hon som broderar!

Jag har oxå en jobbarkompis som nyligen köpt en brodyrmaskin, så hon har broderat en del åt mej senaste tiden.

N

Nisse98

har en affär som nästan bor granne med mig som broderar spuerfint!!
dem tänker på att det ska tåla tvättar och allt med och så får man själv säga precis hur man vill ha det, dem har nog inga mallar utan gör en spec utformad åt var kund, jätte bra!

H

Havregryn

Blev nyfiken på I.Nygren nu när su ksrev, men hennes hemsida funkar ej ?? eller man kan inte komma vidare från första sida.. *sucka-*.. men la dne som favoriter... en dag funker dne väl.. =)

A

Agnes*

Narcissa__Malfoy skrev:
Var har ni fått era täcken eller schabrak broderade? Jag har tänkt köpa lite täcken med mitt stallnamn på. Kan man skicka dem någonstans? Jag pallar nog inte vänta på Falsterbo... :smirk:
HJ:S Original

P

piggis_83

Testa igen, länken funkar för mig och jag kommer vidare till de andra sidorna...

N

Narcissa__Malfoy

Förresten...kan man lämna in schabrak till vilken Hööksbutik som helst för att få det broderat?

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5925 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Vet inte direkt vad jag vill med denna tråd mer än ventilera och få skriva hur jag känner just nu. Jag kommer låta som...
2
Svar
27
· Visningar
3 396
  • Artikel
Dagbok Min Fröken finns inte mer. Domen kom i slutet av december men det tog några veckor till för mig att skicka in papper till...
Svar
2
· Visningar
522
Kropp&Själ hej jag har haft cellförändringar i några år nu men då jag varit under 27 skulle jag avvakta för dom ej vill behandla kvinnor under 27...
Svar
7
· Visningar
597
Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2
Svar
39
· Visningar
1 708

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar