N

Narcissa__Malfoy

Var har ni fått era täcken eller schabrak broderade? Jag har tänkt köpa lite täcken med mitt stallnamn på. Kan man skicka dem någonstans? Jag pallar nog inte vänta på Falsterbo... :smirk:
 
Sv: Brodyr.

horze.se
lillhastenistav.se

Glömde ... det finns säkert nån reklamfirma för profilkläder i närheten av dig så har du redan nya täcken så fixar dom nog brodyren. Tror inte prisskillnaden blir så stor heller om du hittar rätt ställe.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Brodyr.

När jag har köpt dom på mässor, Scandinavium och Globen..
och från Exklusiv.nu

Och så känner vi en som är "broderare" så jag kan lämna in här hemma också.. och småbrodyrer kan jag göra själv på symaskin, men det blir ej så stor text..
 
Senast ändrad:
Sv: Brodyr.

Ingrid Nygren http://home.swipnet.se/in_nobelle/
Hon är superduktig! Om du beställer genom Börjes så är det hon som broderar!

Jag har oxå en jobbarkompis som nyligen köpt en brodyrmaskin, så hon har broderat en del åt mej senaste tiden.
 
Sv: Brodyr.

har en affär som nästan bor granne med mig som broderar spuerfint!!
dem tänker på att det ska tåla tvättar och allt med och så får man själv säga precis hur man vill ha det, dem har nog inga mallar utan gör en spec utformad åt var kund, jätte bra!
 
Sv: Brodyr.

Blev nyfiken på I.Nygren nu när su ksrev, men hennes hemsida funkar ej ?? eller man kan inte komma vidare från första sida.. *sucka-*.. men la dne som favoriter... en dag funker dne väl.. =)
 
Sv: Brodyr.

Narcissa__Malfoy skrev:
Var har ni fått era täcken eller schabrak broderade? Jag har tänkt köpa lite täcken med mitt stallnamn på. Kan man skicka dem någonstans? Jag pallar nog inte vänta på Falsterbo... :smirk:
HJ:S Original
 
Sv: Brodyr.

Testa igen, länken funkar för mig och jag kommer vidare till de andra sidorna...
 
Sv: Brodyr.

Tack för svaren. Nu har jag lite att titta runt på!
 
Sv: Brodyr.

Förresten...kan man lämna in schabrak till vilken Hööksbutik som helst för att få det broderat?
 

Liknande trådar

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
499
Senast: Trott
·
  • Artikel
Dagbok Jag har under den senaste tiden suttit och broderat mycket. Jag har haft ett precis påbörjat broderi liggande i bokhyllan i flera år och...
Svar
19
· Visningar
1 677
Senast: MiaMia
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp