Brödtext i menyn

YaHilweh

Trådstartare
Jag tycker färgnyansen i "menyn", innan man klickar in på ett inlägg är lite för lik bakgrunden. Lite för lite kontrast och svårläst. Dock upplever jag absolut inte det problemet när jag väl klickan mig in på inlägget.

Luddigt förklarat. Men jag bifogar bild vart jag menar :p
 

Bifogade filer

  • Skärmavbild 2018-10-25 kl. 14.22.59.png
    Skärmavbild 2018-10-25 kl. 14.22.59.png
    22,2 KB · Visningar: 33
Jag förstår att man kan tycka det. Det är delvis för att rubriken faktiskt är det viktiga. Texten är kanske en liten del av första inlägget som kanske bryts på ett mindre bra sätt och inget som TS egentligen aktivt velat ska visas. Det kan därför ibland bli dumt om den ges mer betydelse än den har.

Det har inte varit så många klagomål på detta, men om många tycker att det är ett problem kan jag fundera lite mer på att öka kontrasten.

Om man använder en dator kan man få fram texten med lite mer kontrast genom att hålla mus-pekaren över rubriken.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 344
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 350
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 825
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp skäller på män
  • bandage på katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp