Chriistiina

Trådstartare
Hej!

Någon här som ska söka till BRS, kursen som börjar jan 2010?
Jag har min praktik nu, ska ha den till mitten av augusti. Sen skickas min ansökan in om tränaren vill skriva på. Börjar ju bli dags att få iväg den nu.
Vore kul att höra om fler här ska söka och vem ni gör/har gjort praktiken hos?
 
Sv: Brs 2010

Jag har sökt!! Är också på praktik nu, har vart här i 1.5 månader o ska stanna några veckor till :laugh:
Jag är hos Sissi Dysell
 
Sv: Brs 2010

Jag skickade in min ansökan i maj. Har jobbat hos samma tränare sen 2006 så praktiken är gjord. Börjar bli lite nervös för intervjuerna dock :p
 
Sv: Brs 2010

Vet du när intervjuerna är?
Jag har inte fått några papper om det, men det kanske ingen fått än. Jag är mest nervös att inte ansökan kommit fram eftersom det inte var jag som postade den:p
 
Sv: Brs 2010

Nej jag har inte fått några papper. Förut har man fått papper vid septembers början och intervjuerna är i slutet av samma månad :). Du kan alltid meila Helena Gärtner och fråga om din ansökan kommit fram.
 
Sv: Brs 2010

Oj, ni var lite tidigare ute än mig. Nästa vecka är min sista praktikvecka, sen skickar jag min.
Men jag har för mig man får info om interljuven någon dag efter sista ansökningsdagen.

Vem har du jobbat hos "Silverfalk"?

Själv har jag vatt hos Malin Roth.
 
Sv: Brs 2010

Har man gått och väntat på att få söka sen man var 15 så skickas ansökan in ganska snabbt ;)
Jag jobbar hos tränare Malmborg på Täby.
 
Sv: Brs 2010

kl

Nu är datum för intervjuerna (nästan) bestämt. 14 september har jag fått mejl om. Någon mer än jag som börjar bli lite nervös ;)?
 
Sv: Brs 2010

Ja, jag fick också det innan idag. Börjar bli lite nervös jag också. Fast mest för jag är så kass på engelska (:o) och verkligen vill komma in.
Och sen är jag nervös för vilka frågor som kommer och allt så.
Men mitt största problem är att hitta dit... kommer från Skåne och hittar inte alls där uppe. Men det ska väl gå.
Många som sökt i år verka det som, eller fler än tidigare.
 
Sv: Brs 2010

Ja men antalet sökande ska inte vara något större problem. De tar tydligen in alla som anses lämpliga så det finns inte "begränsade platser".
Haha, jag har bott i Stockholm i 19 år och jag kommer inte kunna hitta dit. Så bra koll på den här staden har jag :rofl:
 
Sv: Brs 2010

Vaa!! Jag har inte fått nåt mejl! Mejlar dom bara dom som får komma? Eller har jag blitt missad? Usch, det var ju detta jag var rädd för :( Kan man ringa Helena och fråga?
 
Sv: Brs 2010

Ja, ring (eller mejla) Helena så snabbt du kan och fråga! Alla som söker får komma på intervjuen om jag fattat det rätt.
Men mejlet kan inte ha kommigt i skräpposten eller så?

Silverfalk: Haha, då lär jag inte vara ensam om att vara helt lost var man ska. Men det ligger vid Solvalla Travbana väl? En kompis går i skolan där i närheten så hon ska försöka få ledigt så hon kan möta mig vid tåget när jag kommer upp.
 
Sv: Brs 2010

Nu har jag mejlat, jag hade tydligen glömt att skriva mejladress på ansökan:o
Imorron skulle vi få mer info sa hon också:)
 
Sv: Brs 2010

Jo jag tror jag har en liten koll nu. Fick precis meil om tiderna. Vem är ut först? MOI :banana:. Nu blev man ju inte alls nervös.

Vilka tider fick ni?
 
Sv: Brs 2010

Men det kanske är bra att vara först ut, inte så stor press för ingen annan har satt ngn ribba innan ;)

Jag ska vara där 13.20, tyckte det var lite sådär lagom tid.
 
Sv: Brs 2010

Jag fick kl 16, typ sist, får hoppas jag kommer över ribban ändå då;) Får man veta om man kommer in på en gång?
 
Sv: Brs 2010

Jasså, så du är den andra Christina ^^
Nej, jag har för mig man får veta det lite senare. Har dock ingen koll på när de brukar få veta.
 
Sv: Brs 2010

Jag tror man får reda på resultatet några dagar senare :). Mindre än en vecka kvar nu :banana:!
 
Sv: Brs 2010

Ja, jag fick också det innan idag. Börjar bli lite nervös jag också. Fast mest för jag är så kass på engelska (:o) och verkligen vill komma in.
Och sen är jag nervös för vilka frågor som kommer och allt så.
Men mitt största problem är att hitta dit... kommer från Skåne och hittar inte alls där uppe. Men det ska väl gå.
Många som sökt i år verka det som, eller fler än tidigare.

Hej!
var inte orolig for att du inte kan engelska! Jag kunde ingen engelska nar jag var pa intervjun.. Men det gick bra anda och jag har kul och bor kvar i newmarket =)
 
Sv: Brs 2010

Jag börjar bli riktigt nervös nu... min flygbiljett ligger bara och väntar på att bli använd.


Tack, det var lite lugnande ord :) Jag kan ju förstå och prata helt okej om jag bara anstränger mig. Men blir jag nervös försvinner liksom allt...
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: IngelaH
·
Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 124
Senast: Inte_Ung
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
115
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
258
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp