Brukskörning

L

LäderBjörn

DM i brukskörning blir det på Hästa gård, Järvafältet den 18/10 kl. 10.00
 
Nej men är det inte ridningen på lördagen? :o
Nu blir jag osäker! Brukar ju alltid vara körningen på söndagen? :crazy:

Jag har inte alls tagit tag i det i år =S..
 
Vart ligger Hästa gård? Skulle vara kul att komma dit och kolla!
/ Sandra :)
 
Hästa gård är ett 4H-lantbruk på Järvafältet, Akalla, Husby, väg 275 Akallavägen, ungefär där Norrviksvägen ansluter på Akallavägen. Om du har Gula sidorna, Stockholmsdelen, så titta på kartsidan 20 b8 eller 27 c1.
 
Hästa ligger mellan Akalla och Tensta. Man kör E4(?) och tar av mot akalla i "hjulstakorset" sen är det upp till höger, skyltat mot hästa4Hlantbruk. Det är ridning ena dan och körning andra. På söndagen är det även gårdsdag, vet inte hur det är i år men förut var det i allfall lite jordbruksskörning med häst och lite marknad, tror det även skulle bli lite skogskörning i år, men det vet jag inte säkert. :bump:
 
Du får inte skrämmas sådär :D Körning på lördagen och ridningen på söndagen.
 
Haha, ok då blir det till att planera om.

Någon här som ska delta?
Får se om jag och ponnyn vågar oss på fyrhjulingen i år :crazy:..
 
OK, då tror jag att vi ska hitta dit. Hoppas bara att vi hinner med det. Det vore toppenkul att komma dit!

/ Sandra :bump:
 
Heads up, Björn! Bangenomgång klockan 9.00. Vicken tur att jag frågade när jag anmälde, annars hade jag litat på det du skrev om klockan 10.00! :D Ses där, du känner igen oss!

:bump:
 

Liknande trådar

Fritid I morgon lördag den 18 nov börjar curling-EM. SVT sänder: 18 november: 20.00 – 23.00 SVT24/Play: Sverige-Schweiz (d) 19 november...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Rosett
·
Dressyr En till sån här tråd😅. Men om vi utgår från att vara i lod är nosrygg i 90 grader, vad är då 10% bakom lod? Läste nämligen i denna...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
9 395
Senast: Amanda_F
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
999
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp