Bukefalos 28 år!

Brukslydnad elit

Fiffi1

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan hitta en lathund för brukslydnad?
Jag hittar bara på de vanliga lydnasklasserna.
Jag vill veta vad man säger till en som ska träna i elit brukslydnad, inte bara momenten utan typ vid platsliggning - koppla loss, sätt undan kopplen, lägg hunden osv.
 
Sv: Brukslydnad elit

Det tror jag inte finns i tryck. Man säger på samma sätt som i andra klasser oavsett om det är brukslydnad eller lydnadslydnad. Jag antar att du ska hjälpa till genom att kommendera en som tränar bruks elit som en tävlingsledare gör. Själva tävlingsreglerna finns på SBK:s web site som man kan ladda ner och/eller skriva ut. Prata med någon tävlingsledare på din klubb så kan säkert han/hon hjälpa till och så skriver du in det på rätt moment i dina tävlingsregler.
 
Sv: Brukslydnad elit

Tack.
Ja vad smart, det borde vara någolunda lika. Då kan jag kika på den där lydnadseliten som jag hittat. :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Människor som påstår att de är hundrädda, är de verkligen det på riktigt eller är det bara sådana som hatar hundar och vill starta bråk...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 142
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
713
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 814
Senast: Linda_A
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
851
Senast: Krumben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp