Bruksprov 2014

Flippeti

Trådstartare
Ok, känns som det är dags att starta en tråd om bruksprov 2014, det är bara typ 5 mån kvar :D . Någon som känner till någon hingst som förbereds för att gå? Har ni någon önskehingst som ni vill ska komma till provet? Nu är det allt vanligare att svenska hingstar går prov utomlands så det kanske finns något att skriva om på det området oxå?
 
Sv: Bruksprov 2014

Oj vad jag hoppas att Red Hot Chilli som blev högst bedömda hopphäst på årets treårstester ska starta:D

Blev förtjust i honom redan på rådgivande förra hösten på bollerup och oj vad fin han var i Flyinge på treårstestet :love::love::love:

Sen är det ju himla synd att VH:s visade sig vara klapphingst för den var oxå fantastisk:(
 
Sv: Bruksprov 2014

Han är efter Niveau- Wolfgang ( tror jag )
Han tränas just nu inför bruksprovet. Sen kan ju mycket hända under vägen med skador och liknande.
 
Sv: Bruksprov 2014

Hade ju varit roligt om JJ San Sebastian hade visats. Minns inte vilken stam det var på honom, men jag minns att jag gillade den och såg fram emot att se honom på bruksprovet 2013. Men han blev tyvärr struken...
 
Sv: Bruksprov 2014

Vad tråkigt med VHs, det hade jag missat att han var :/

Stam på RHC?


Japp, Niveau-Wolfgang-Notaris

Mamman har flera syskon och syskonbarn som har gått och går internationellt i både dressyr och hoppning har jag för mig att de sa på härstamningen på rådgivande:D
 
Sv: Bruksprov 2014

Apropå Breeders, det är bara 15 hästar som ska visas i löshoppningen - det tycker jag är anmärkningsvärt
 
Sv: Bruksprov 2014

Är det verkligen ingen som har hört rykten om vilka som skall ställa upp? (Satsar för att ställa upp? )

Den stationen som vi använder har en hingst som de precis kollat och han hade godkänd röntgen.

JJ Rayban är den efter...
 
Sv: Bruksprov 2014

Vet att ägarna till Belsiko har funderat på det... Den blir ju 6 så går på prestation (plac Breeders) isåfall.

Tullstorp visade ju en hingst i 3-årschamp, också e. JJ Rayban, vet inte om den ska fram också.
 
Sv: Bruksprov 2014

Det har ju börjat trilla in lite anmälningar på TDB till de rådgivande bedömningarna, några kommer säkert visas på bruks om de är fina :)
 
Sv: Bruksprov 2014

Det har ju börjat trilla in lite anmälningar på TDB till de rådgivande bedömningarna, några kommer säkert visas på bruks om de är fina :)

Jag hoppas att Tullstorp visar JJ San Sebastian i år istället...
Stammen är väldigt lockande på honom... San Amour - De Niro
 
Sv: Bruksprov 2014

Jag försöker matcha min hingst mot bruksprovet i vår. Svenskt halvblod f.11 e.Sir Oldenburg ue.Dionysos, gick rådgivande förra året och rekommenderades vidare utan förbehåll. Ska visas på rådgivande i år igen.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
414
Senast: ryujaneiro
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 664
Senast: Gabby_Ossi
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 163
Senast: tanten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
2 617
Senast: doppler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp