Bruksprovet 2019

Cheraderama

Trådstartare
13 hingstar anmälda enl. TDB (hittills) ! Vilka ser ni mest fram emot? Själv tycker jag det ska bli kul att se Belantis, även om jag i första hand är intresserad av hoppning.
 
Liberace for U tittade jag på sedan han gjorde sitt prov i Tyskland, där är en hingst jag är ärligt intresserad. Förutom den får vi se vad som dyker upp. Gör bara en kortare tur ned i år då vi väntar föl ett par veckor senare men ser verkligen fram emot det.
 
Nu ska jag förvisso inte se någonting live, men brukar följa med i sändningarna så gott jag kan.
Bon Coeur är ju alltid trevlig att se på! :love: Av de mer "moderna" dressyrhingstarna är han och Zappa mina favoriter så. :up:
Dantes Vincero ser jag fram emot! Tillsynes jättetrevlig stam, speciellt mödernet är ju verkligen himla trevligt! :love: Kul att man tagit vara på de äldre svenska stammarna, det gillar jag! :up:
Även om han (väl?) är en hopphingst måste jag ändå nämna Saltato också. Superfin stam, väldigt prestigefull far och återigen tillvaratagit ett svenskt gammalt prestationsstarkt möderne. :love: Honom ser jag också väldigt mycket fram emot att se!
 
2M2 Jason Bourne
Benefit
Bon Coeur
Chini con Omnes F
Coupe de Coeur
Dantes Vincero GJ
Darc Cash
El Barone 111 Z
Farinjo des MEC
Gianluigi Buffon
Kane
Liberace for U
Saltato SRC
 
Nu ska jag förvisso inte se någonting live, men brukar följa med i sändningarna så gott jag kan.
Bon Coeur är ju alltid trevlig att se på! :love: Av de mer "moderna" dressyrhingstarna är han och Zappa mina favoriter så. :up:
Dantes Vincero ser jag fram emot! Tillsynes jättetrevlig stam, speciellt mödernet är ju verkligen himla trevligt! :love: Kul att man tagit vara på de äldre svenska stammarna, det gillar jag! :up:
Även om han (väl?) är en hopphingst måste jag ändå nämna Saltato också. Superfin stam, väldigt prestigefull far och återigen tillvaratagit ett svenskt gammalt prestationsstarkt möderne. :love: Honom ser jag också väldigt mycket fram emot att se!

Vad har Saltato för prestationer på mödernet? Kollade bara mamman som inte har några direkta meriter.
 

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 053
Senast: Badger
·
Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 064
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 229
Senast: Fiorano
·
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp