Brun eller svart kavaj

carriemma

Trådstartare
Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela tiden letat efter en svart Animo med dragkedja. Jag kommer troligtvis köpa från hästnet, flera tusen kommer jag inte lägga. Tyvärr är just den kavajen en bristvara där. Just nu har jag bara en röd kavaj så det skulle kännas kul att kunna variera.

Dressyr tävlar jag inte, men fälttävlan kommer det bli lite så då blir det ju automatiskt dressyr. Annars är det hoppning jag tävlar mycket. Svart hjälm, sadel, träns och benskydd kommer jag ha och freejumps i färgen vanilj.

Nu har jag hittat en brun Spooks som jag också tycker om och jag har faktiskt varit sugen på en brun kavaj ett tag. Men det blir svårare att matcha en brun än en svart, därför tvekar jag lite. Men vad tycker ni, funkar det med en brun på oss eller tycker ni svart blir mycket bättre? Och tips på hur man matchar en brun kavaj snyggt?

http://carriemma.horseworld.se/2014/12/31/ny-dag-nya-tag/#respond

Här finns bilder på oss, dessutom i brunt ser jag nu :) Så, vad tycker ni? Och det är helt okej att trådkapa med era egna matchningsfrågor, blir bara roligare då!
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 252
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Jag ska börja tävla utanför klubben på ridskole häst nu till våren. Bland annat bohuscupen dressyr. Men jag ska även försöka komma ut på...
Svar
2
· Visningar
759
Utrustning Letar ny kavaj. Tävlar främst i dressyr. Är 178 cm lång med långa armar men är ganska smal. Vill ha en brun eller svart kavaj som...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: saffran
·
Dressyr Ja, nu när tävlingssäsongen börjat komma igång på allvar kände jag att en sån här tråd var rätt passande! :) Så, vad har ni...
Svar
12
· Visningar
2 361
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp