brun eller svart utrustning? *funderar..*

aprilia

Trådstartare
behöver lite synpunkter så jag kan bestämma mig.. :p
ska införskaffa en hoppsadel, men kom på att jag vet inte om jag vill ha svart eller brun utrustning! :o pållen har brun dressyrsadel, så till dressyren har jag brunt läder. sadeln jag hoppar i är en allround, som nu alltså ska bytas ut.. ska jag fortsätta satsa på brunt? annars är han ju läcker i svart också :d

brun utrustning
080625103.jpg

http://i94.photobucket.com/albums/l109/_aprilia_/Sluggo/Terrangtraning/25 juni 08/080625018.jpg

svart träns
P8150005_.jpg

http://i94.photobucket.com/albums/l109/_aprilia_/Sluggo/Dressyr/080426006_.jpg

har ju det mesta i brunt just nu (träns), men jag skulle nog inte ha problem o skaffa i svart.. :angel: ;)
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

jag röstar på svart. Tyckte att hästen såg fin ut i utrustningen på bilderna som på min dator såg svarta ut ;)

Eller okej, kollade igen, lite mer noggrannt... de var brunt :P men jag röstar fortfarande på svart ! :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

jag röstar för brunt :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Svart! Passar bäst hästen och mycket enklare att matcha allt läder :)
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

haha, okey ;) ja, det lutar åt svart måste jag säga..
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Svart röstar jag på :)
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

svart.. det ser lite 70 tal ut med brunt på den hästen:angel:
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Jag tycker hästen ska ha svart, det passar till manen :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Svart, det är enklare att matcha :p
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

puttar igen :angel:

så ni tycker jag väljer rätt om jag bestämmer mig för svart utrustning? :p
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

näää brunt!! :rofl:
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Jag röstar för det som blir billigast och lättast att matcha ;)
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Jag skulle välja svart...
Har själv en svart häst, som jag Tyvärr fått tag i en brun sadel till.. Suck, sista som fanns.. men nu får jag alltså köra med brunt till henne. Kan som sagt vara svårt att hitta exakt samma bruna färg på allt. Körutrustningen däremot blir svart..

Och en fråga, svart häst, brun sadel, ska man då ha brun gjord oxå, eller går det lika bra med svart?
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

Jag måste nog säga svart. Brunt skulle också vara fint, men det är svårt atthitta läder av samma nyans och matchar det inte blir det ju inte snyggt. Så ja, svart - snyggt och stilrent :D
 
Sv: brun eller svart utrustning? *funderar..*

hopputrustning ska vara brun. helst rödbrun/tobacco. men på din häst får det bli mörkbrun.
 

Liknande trådar

Utrustning Behöver lite input! Har en svart häst med frieser i sig. Vi kommer börja tävla dressyr i vår. Hon har brun sadel och brunt träns...
Svar
18
· Visningar
2 301
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Nu när det har gått ett år efter jag köpte min förra kavaj börjar jag sukta på en ny. Då jag är otroligt nöjd med min Animo har jag hela...
Svar
0
· Visningar
764
Senast: carriemma
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning Är ute efter en ny sadel till min grabb igen, han är en tämligen halvsvår nöt att knäcka för tillfället. Han är en travare i...
Svar
12
· Visningar
2 710
Senast: Tagliabue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp