Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

Ainon

Trådstartare
Hittar inte och min gamla gamla gamla som inte tillverkas längre är slut :cry:

Någon som har tips på vars man kan finna detta?

Vill alltså inte ha en svart och inte heller en mörkbrun utan en brun/ljusbrun/blond mascara. Kan jag önska fritt så ska den gärna också vara vattenfast men med tanke på att jag inte lyckas hitta någon i rätt färg öht så kan jag tumma på det ;)
 
Sv: Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

Jag har en från YSL som är brun i färgen, inte mörkbrun. Men kan inte svära på om den finns i sortimentet längre.
Fransarna blir tydligt bruna och vattenfast.
 
Sv: Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

kl

Vill verkligen inte vara dum, utan bara nyfiken. :) Varför vill man ha en blond mascara?
 
Sv: Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

För att man kanske passar bättre i det?

Jag ser lite hårdare ut med svart mascara men har jag brun ser jag mer naturlig ut fast ändå sminkad. det passar bättre helt enkelt :)
Men svart är det jag använder mest.
 
Sv: Brun/ljusbrun el "blond" mascara?

För att man tycker det är snyggare :cool:
Nej men blir inte så skarpt och mindre häxigt när man är ljus.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 177
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 396
Kläder & Bli fin Jag kan inte vara ensam med att vilja köpa produkter som ej är djurtestade så jag skapar en tråd för tips... Kroppsprodukter som...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Sassy
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Egentligen förstår jag inte hur jag kunde komma på tanken… Det är trots allt emot mina principer… Det började med att jag har anmält...
Svar
6
· Visningar
1 788
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp