Brun utan sol i duschen

Haha :rofl:
Nu använder du inte tvål i duschen.,
Har för mig att du förut skrev i en annan tråd att du inte alltid tvättade händer efter toa-besök..,
Tyckte bara det var roligt..:D
Ja precis.
I den tråden tyckte jag det behövdes lite motvikt till alla som hade en sån schizofren hållning till sina (och andras) naturliga kroppsfunktioner.

Allra roligast var de som med emfas hävdade att de absolut tvättade händerna direkt efter toalettbesök, utan att ta i någonting annat överhuvudtaget - efter varje toalettbesök.
 
Ja precis.
I den tråden tyckte jag det behövdes lite motvikt till alla som hade en sån schizofren hållning till sina (och andras) naturliga kroppsfunktioner.

Allra roligast var de som med emfas hävdade att de absolut tvättade händerna direkt efter toalettbesök, utan att ta i någonting annat överhuvudtaget - efter varje toalettbesök.
Fast jag hoppas du använder tvål ibland. :cautious: :D
 
Allra roligast var de som med emfas hävdade att de absolut tvättade händerna direkt efter toalettbesök, utan att ta i någonting annat överhuvudtaget - efter varje toalettbesök.

Hur gör de personerna på offentliga toaletter med handfatet utanför? Låser upp dörren med armbågen? :cautious:
 
Men det verkar det inte vara någon som vet..
Fast varför ska man hålla på med sånt och kladda? Är det inte bara att acceptera att man inte är solbränd?
Denna sommar är vi nog mänga som är bleka...
Nej, jag ser massor av lättklädda tjejer som är bruna på benen dock inte i ansiktet:confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Har fruktansvärt kallt i min "källare" problemet är att det även är min wc, dusch och tvätt. Helkaklat med enda värmekällan delvis...
Svar
10
· Visningar
893
Kropp & Själ Behöver tips på bra brun utan sol produkter som INTE LUKTAR. Använder nu cacoa Brown som jag är ganska nöjd med. Tanrevel one till...
Svar
5
· Visningar
517
Kropp & Själ Hur ?? Jag kommer ha gips ett par veckor. Hur hålla det torrt i duschen? Hjälp!!!
2
Svar
31
· Visningar
1 566
Senast: Bison
·
  • Låst
Hemmet Med tanke på tros-tråden och hur ofta man byter dessa: Hur ofta byter ni badhanddukarna? Alltså de som används i badrummet efter dusch...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 644
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp