Brun utan sol och breda fötter

MissFideli

Trådstartare
Jag har gått ner ganska mycket i vikt och tänkte testa på kjol eller shorts i sommar. Jag har inte varit bekväm i det förrän (kanske) nu. Men mina ben är typ gråbleka och solen gör ingen skillnad. Vill gärna ha lite färg, om än inte knallbruna.
Så har ni tips på bus som sitter någorlunda på ben?

Jag söker även stövletter och skor, men pga ekonomin, letar jag på typ Tradera och annat. Jag har rätt breda fötter (men liten storlek och smal häl, dumt nog) och undrar om ni kan tipsa om skomärken som har lite bredare läst? Så jag vet vad jag ska titta efter 😇
 
Jag är väldigt ovan medbrun utan sol så har kört en variant som man använder i duschen. Blir mer gradvis skillnad men totalt safe så man inte blir fläckigt😆
 
Vad är det för nån?


St tropez. Tror den finns i två nyanser 😊
7937670-1-inshowermedium
 
Jag har gått ner ganska mycket i vikt och tänkte testa på kjol eller shorts i sommar. Jag har inte varit bekväm i det förrän (kanske) nu. Men mina ben är typ gråbleka och solen gör ingen skillnad. Vill gärna ha lite färg, om än inte knallbruna.
Så har ni tips på bus som sitter någorlunda på ben?

Jag söker även stövletter och skor, men pga ekonomin, letar jag på typ Tradera och annat. Jag har rätt breda fötter (men liten storlek och smal häl, dumt nog) och undrar om ni kan tipsa om skomärken som har lite bredare läst? Så jag vet vad jag ska titta efter 😇

Du beskrev precis mina fötter och jag tycker att finska Tamaris har fantastiskt sköna skor.
 
Här är ett till fan av både Cocoa Brown och Ida Wargs brun utan sol mousse.
Men helt luktfria är de inte, tycker alltid att det finns en speciell lukt i alla busprodukter...
 
Inte fläckigt alls? Lukt? Färgar den av sig efteråt?
Jag har aldrig blivit fläckig iaf!
Jag har den ljusa varianten och det är ju en sån gradvis bus, blir ingen markant skillnad på en användning. Vet inte hur stor skillnad det är om man tar den mörka.

Nu var det ett tag sedan jag använde den men har för mig att den luktar som de flesta bus-produkter. Har inte färgat av sig.

Man står med den i duschen i 3 min och sen sköljer man av 😊
 
Jag kör Cocoa Brown-mousse. Jag är väldigt blek, men använder deras "dark" ändå. Ger inget galet resultat liksom utan blir lagom. Gillar den för den är inte så orange utan har en lugnare färg :p Min syster säger att Ida Wargs är bra med, den har tydligen kommit i en ny formula som är bättre än den tidigare - samma där, inte så orange.
 
Jag har gått ner ganska mycket i vikt och tänkte testa på kjol eller shorts i sommar. Jag har inte varit bekväm i det förrän (kanske) nu. Men mina ben är typ gråbleka och solen gör ingen skillnad. Vill gärna ha lite färg, om än inte knallbruna.
Så har ni tips på bus som sitter någorlunda på ben?

Jag söker även stövletter och skor, men pga ekonomin, letar jag på typ Tradera och annat. Jag har rätt breda fötter (men liten storlek och smal häl, dumt nog) och undrar om ni kan tipsa om skomärken som har lite bredare läst? Så jag vet vad jag ska titta efter 😇
Duckfeet borde väl se ut åt det hållet?
https://www.duckfeet.com/products/d...wnoLeiCdl9zaB1mtvD0fHb5cPxHt_7ohoCcaUQAvD_BwE
 
Absolut - om de inte vore så gräsligt fula!
Vissa gillar ju den stilen dock så jag tror inte de räknas som universellt fula bara som en utpräglad smak.

Deras remsandaler är faktiskt fina, som i att jag brukar få komplimanger. Jag har ett par även om de andra skorna inte heller är min smak (har dock smala fötter så det är inte helt optimalt, Knulp gjorde dessa tidigare och smalare, det var bättre).
 
Vissa gillar ju den stilen dock så jag tror inte de räknas som universellt fula bara som en utpräglad smak.

Deras remsandaler är faktiskt fina, som i att jag brukar få komplimanger. Jag har ett par även om de andra skorna inte heller är min smak (har dock smala fötter så det är inte helt optimalt, Knulp gjorde dessa tidigare och smalare, det var bättre).
Självklart kan jag bara svara för min egen smak :)
 

Liknande trådar

Äldre Hallå alla! Jag har alltid varit klädd i hoodie och gympadojor-stilen, men nu när jag börjar bli vuxen fungerar inte det längre. Jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 988
Senast: Sassy
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 519
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp