Brun utan sol och breda fötter

Jag älskar rubriken på den hör tråden 😁 haha jag hade väldigt svårt att föreställa mig en frågeställning som innehöll bus i relation till breda fötter 😁

Jag älskar att komma på knasiga rubriker 😇

På en annan jag frågade om bus och undrade hur man gjorde med öronen så de inte är kritvita, skrev jag typ "Brun utan sol när man har öron" eller nått sånt 🙃
 
Vissa gillar ju den stilen dock så jag tror inte de räknas som universellt fula bara som en utpräglad smak.

Deras remsandaler är faktiskt fina, som i att jag brukar få komplimanger. Jag har ett par även om de andra skorna inte heller är min smak (har dock smala fötter så det är inte helt optimalt, Knulp gjorde dessa tidigare och smalare, det var bättre).
Jag äääälskar duckfeets remsandaler (Skagen). Mitt första par hade jag i femton år. Förra året unnade jag mig ett nytt par. Det är genialt att hela skon bara har en rem. Mycket bra för mig som har kort fot, hög vrist, smal häl och bred främre trampdyna. Jag tänkte direkt på dem vid frågan i den här tråden och gillar också tamaris läster.
 
Jag äääälskar duckfeets remsandaler (Skagen). Mitt första par hade jag i femton år. Förra året unnade jag mig ett nytt par. Det är genialt att hela skon bara har en rem. Mycket bra för mig som har kort fot, hög vrist, smal häl och bred främre trampdyna. Jag tänkte direkt på dem vid frågan i den här tråden och gillar också tamaris läster.
Mm jag har också haft dem i runt 15 år, inne på mitt tredje par :) men så har jag gått mycket i dem också.
Mina två första par var dock inte tillverkade av Duckfeet utan av Knulp som är en träskoförsäljare i Stockholm som också återsäljer Duckfeet :)
 
Mm jag har också haft dem i runt 15 år, inne på mitt tredje par :) men så har jag gått mycket i dem också.
Mina två första par var dock inte tillverkade av Duckfeet utan av Knulp som är en träskoförsäljare i Stockholm som också återsäljer Duckfeet :)
Ja, det var på knulp jag köpte mina första. Jag sulade om dem en gång så höll de vaaarje sommar varje dag i 15 år. :up: Jag tycker de från duckfeet (som jag köpte på knulps hemsida) är snudd på identiska. Annat spänne bara.
 

Liknande trådar

Äldre Hallå alla! Jag har alltid varit klädd i hoodie och gympadojor-stilen, men nu när jag börjar bli vuxen fungerar inte det längre. Jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 990
Senast: Sassy
·
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp