Bruna transportskydd

Centaur

Trådstartare
Någon som vet var jag kan hitta det? Ska vara höga och bra kvalitet, helst såna med breda knäppen. Bucas vet jag om men tycker dom är för tunna..

Sv: Bruna transportskydd

Ja men se, det hade dom:
transportskydd1.jpg

Dom kostar 480:- och kan beställas på deras hemsida, annars kan säkert närmsta Källquists återförsäljare plocka hem dom till dig.

Och just ja! Kom på att Horseware Amigo har väll också några.
Dom finns t.ex. hos www.stromsbergsgard.se , är bruna med ljusblå kant på. Kostar 398:- eller nåt sånt, tror jag. Annars kan du säkert plocka hem dom via närmsta HW återförsäljare.

Amigo har jag kollat på, men dom var lite för ljusa. Horsesavers kanske kan funka, dom kan jag säkert beställa genom jobbet också. Kan man ta bort den där fula röda loggan tror du? :angel:

Hehe, visserligen tror jag inte man tänker på loggan direkt, men ja borde ju gå.. Verkar f.ö. va helt ok transportskydd för pengarna, några i stallet har dom nämligen. Det går inte o typ måla över loggan annars kanske?

Den förstörde liksom helheten.. :p Den är väl säkert påsydd? Då borde det ju funka att ta bort tråden? Så ramla hela lappen av.

Hihi :p. Men jo, den borde ju vara påsydd :) så det borde ju inte vara några problem och typ sprätta bort den eller så, annars får du höra av dig till K-qvis och be dom ta hem ett par HS transportskydd bruna utan ful lapp på :p.

"hej det är maria på ** *** som ringer, jag undrade om ni kunne fixa ett par bruna transportskydd utan den där fula lappen på?"
:rofl:

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 412
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
583
Senast: skiesabove
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
221
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka