Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Dom kostar 480:- och kan beställas på deras hemsida, annars kan säkert närmsta Källquists återförsäljare plocka hem dom till dig.
Och just ja! Kom på att Horseware Amigo har väll också några.
Dom finns t.ex. hos www.stromsbergsgard.se , är bruna med ljusblå kant på. Kostar 398:- eller nåt sånt, tror jag. Annars kan du säkert plocka hem dom via närmsta HW återförsäljare.
Amigo har jag kollat på, men dom var lite för ljusa. Horsesavers kanske kan funka, dom kan jag säkert beställa genom jobbet också. Kan man ta bort den där fula röda loggan tror du?
Hehe, visserligen tror jag inte man tänker på loggan direkt, men ja borde ju gå.. Verkar f.ö. va helt ok transportskydd för pengarna, några i stallet har dom nämligen. Det går inte o typ måla över loggan annars kanske?
Hihi . Men jo, den borde ju vara påsydd så det borde ju inte vara några problem och typ sprätta bort den eller så, annars får du höra av dig till K-qvis och be dom ta hem ett par HS transportskydd bruna utan ful lapp på .
Hästnyheter På grund av personalbrist finns det inte längre jourveterinärer i fyra kommuner på Höglandet under kvällar, nätter och helger.
Något som...
Hundavel & Ras Sett på blocket.
Varför köper man en blandras som nästan är renrasig?
Jag förstår fenomenet att köpa en blandras men när det är som i...