Brunst på sto

unoannis

Trådstartare
Mitt ena sto ska betäcka detta år. Hon började brunsta 23/4, brunstade typ 5-6 dagar. Börjar hon brunsta igen 2-3 v den dagen hon slutade brunsta eller ca 2-3 v från dagen hon började brunsta ? Behöver ha lite koll när jag ska in till semin stationen.
 
Mitt ena sto ska betäcka detta år. Hon började brunsta 23/4, brunstade typ 5-6 dagar. Börjar hon brunsta igen 2-3 v den dagen hon slutade brunsta eller ca 2-3 v från dagen hon började brunsta ? Behöver ha lite koll när jag ska in till semin stationen.

Har hon föl vid sidan?
 
Ja absolut kan man köpa nya men det var så nyligt TS frågade om det. Det är bara därför jag blev fundersam.

Ser att jag glömde ett mycket viktigt inte i mitt inlägg *skäms att jag inte korrläste ordentligt* och kommer nu att ändra det. Så att du fattar varför ditt citat inte ser ut som mitt inlägg.
 
Ser att jag glömde ett mycket viktigt inte i mitt inlägg *skäms att jag inte korrläste ordentligt* och kommer nu att ändra det. Så att du fattar varför ditt citat inte ser ut som mitt inlägg.

Jag förstod ändå vad du menade så ingen fara.

Håller tummarna för att TS reder ut allt Ang brunst mm och jag låter det vara.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Avel Behöver lite input. Betäckte mitt sto för första gången i år, hon är 11 år och hon har inte varit betäckt tidigare vad jag vet...
Svar
10
· Visningar
1 107
Avel Hej alla :) Jag har ett sto som för första gången fick föl för 8 dagar sedan och hon har varit jättesnäll mot sin fölunge, slickat...
Svar
1
· Visningar
755
Avel Hej! jag behöver tips från er med mer erfarenhet. Jag har några ston på besök till min hingst, varav ett av dem aldrig varit betäckt...
Svar
9
· Visningar
1 206
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
585
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Hur få stilla händer?

Omröstningar

Tillbaka
Upp