Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

S

sante

Mitt sto som blir 4 till vintern har storbrunstat hela sommaren, och jag undrar är detta normalt??
Mn betesvärd som haft henne hela sommaren berättar att hon har varit väldigt brunstig att det runnit floder.
När jag besökte henne var hon väldigt känslig , så fort jag tog henne i svansen lyfte hon, det måste ju vara jobbigt då man tänker sig själv som är kvinna och dessa menstrutioner.

Hon kommer hem snart och jag ska ha koll om hon brunstar lika mycket nu, men det måste ha varit en tuff sommar coh alla dessa valacker som inte förstått vad hon sysslat med ( tack och lov)

Kolla så att det inte finns vetrinärmedicinska orsaker, om det inte finns något sådant kan man ta tex Hilton Regulate som är mycket bra.

Har det varit riktig brunst hela tiden då...? Endel ston kan ju skvätta i tex ren ilska o sedan går ju endel o skvätter när dom träffar nya hästar utan att det är riktig brunst...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6477 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 677
Skola&Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
2 012
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag funderar mycket över vad det egentligen var som hände med mitt förhållande och hur det kunde bli som det blev… Jag funderar på om...
2
Svar
23
· Visningar
2 329
Hästvård Jag har ett sex år gammalt sto, importerad från Lettland som unghäst och i min ägo sedan hon var drygt 3,5 år gammal. Den här sommaren...
Svar
10
· Visningar
1 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare 2021
  • Föl 2021

Omröstningar